۰۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۲/۱۲/۲۹ سه شنبه

صبح قزوین سید علی موسوی چرا شهید شد؟!
کد خبر: ۳۵۹۵۵۳ تاریخ انتشار: ۱۴۰۱/۷/۹ ساعت: ۹:۲۴ ↗ لینک کوتاه

چرا فرمانده اطلاعات سپاه سیستان و بلوچستان خودش به میدان رفت؟

سید علی موسوی چرا شهید شد؟!

مهمترین ویژگی فرمانده اطلاعات سپاه سیستان و بلوچستان، ایجاد تحرک ویژه در موضوع عملیات های موفق علیه گروه های تروریستی در منطقه بود.

سید علی موسوی چرا شهید شد؟!
به گزارش سرویس سیاسی صبح قزوین ؛اشرار مسلح در سیستان و بلوچستان با حمله به مغازه ها و اموال عمومی و کلانتری ها در زاهدان پس از تحریکات رسانه های سعودی و سلبریتی ها اقدام به ایجاد نا امنی و رعب و وحشت برای مردم کرده بودند که طی این اقدامات وحشیانه سرهنگ پاسدار «سید علی موسوی» مسئول اطلاعات سپاه استان سیستان و بلوچستان به فیض شهادت نائل آمد.
 
فرمانده اطلاعات سپاه سیستان و بلوچستان  چند سال قبل در حالیکه یک افسر جوان بود به این مسوولیت رسید و در چند سال گذشته مهمترین ویژگی دوره فرماندهی او ایجاد تحرک ویژه در موضوع عملیات های موفق علیه گروه های تروریستی در منطقه بود. 
 
طی دوران فرماندهی او اشرار و سرکرده های معروفی از گروه های تروریستی به هلاکت رسیدند. شهادت او نیز امروز دقیقا در وسط میدان اتفاق افتاده است. 
 
شاید دقیق ترین گزاره این باشد که‌ وقتی اغتشاش می شود، گروه های تروریستی فرصت پیدا می کنند، موانع اصلی سر راه خود را به شهادت برسانند. و بعدها عمق خسران این ماجراها برای امنیت شهر و مردم شهر معلوم می شود.
 
جریانهای محرک و دروغ پراکن و عوامل ایجاد نا امنی مانند شبه رسانه ها، سیاسیون فرصت طلب و سلبریتی هایی که از شبکه های سعودی خط می گیرند چه پاسخی برای این خون های ریخته شده دارند؟ چه برخوردی باید باید عوامل و بانیان این وضع انجام شود؟
 
چرا فرمانده اطلاعات سپاه سیستان و بلوچستان خودش به میدان رفت؟
 
طبق پروتکل ها فرمانده اطلاعات سپاه استان در شرایطی که اوضاع تحت کنترل است قاعدتا ضرورتی به حضور میدانی ندارد.
 
به گزارش منابع آگاه، وقتی شهید موسوی بر اساس اخبار و شواهد از حمله تروریستها به یک مرکز درمانی و بیمارستان مطلع می شود، ترجیح داده که شخصا در میدان حضور یابد تا از بروز یک فاجعه انسانی جلوگیری کند.
 
جیش‌الظلم مسئولیت حمله تروریستی در زاهدان را برعهده گرفت
 
منابع وابسته به گروهک تروریستی جیش الظلم اعلام کردند که این گروهک مسؤلیت حمله تروریستی امروز در زاهدان را بر عهده گرفته است.
 
طی روزهای گذشته با تحریک شبکه های سعودی و انگلیسی به بهانه فوت تلخ مهسا امینی برخی سلبریتی ها و سیاسیون ورشکسته در ایران به همراه گروهک های تجزیه طلب دعوت به نا امنی و اغتشاش کرده بودند.
 
سو قصد به جان قاضی دادسرای شعبه دو سراوان نافرجام ماند
 
 ایرنا به نقل از فرماندار سراوان نوشت: سو قصد به جان قاضی دادسرای شعبه دو سراوان توسط افراد مسلح  نافرجام ماند.
 
اشرار مسلح قصد تصرف کلانتری زاهدان را داشتند
 
ابوذر نخعی فرماندار زاهدان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: عده‌ای امروز با حمله به کلانتری ۱۶ و تیراندازی قصد تصرف کلانتری را داشتند. که با واکنش نیروهای امنیتی مواجه شده و نا کام ماندند.
 
وی افزود: این افراد همچنین اقدام به تخریب اموال عمومی و اماکن دولتی و بانک‌ها کردند که با مقابله نیروهای امنیتی مواجه شدند.
 
فرماندار زاهدان با بیان اینکه در این بین تعدادی از مردم و نیروهای نظامی کشته و زخمی شدند، خاطرنشان کرد: در حال حاضر اوضاع شهر آرام است. علما و روحانیون هم موضع گیری خوبی در این زمینه داشته و مردم را دعوت به آرامش کردند.
 
فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستانتعدادی از آشوبگران مسلح شناسایی و دستگیر شدند
 
فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان درخصوص اتفاقات امروز شهر زاهدان گفت: امروز عده‌ای از افراد مسلح در هنگام خروج نمازگزاران از مصلی شهر زاهدان به سمت نمازگزاران اقدام به تیراندازی کردند و سپس به کلانتری 16 زاهدان که در نزدیکی محل تیراندازی بود یورش بردند که بلافاصله با واکنش سریع مامورین مواجه و اوضاع تحت کنترل قرار گرفت.
 
سردار احمدی با بیان اینکه تعداد آشوب‌گران به واسطه وجود جمعیت قابل شمارش نبود، افزود: در جریان این اتفاقات تعدادی از شهروندانی که در آن منطقه حضور داشتند کشته و زخمی شده‌اند.
 
وی ادامه داد: در ادامه آشوب‌گران به 2 کلانتری دیگر نیز حمله کردند اما بیشترین خسارات به کلانتری 16 وارد شد.
 
فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان با اشاره به اینکه تحقیقات درباره این حادثه ادامه دارد، گفت: تعدادی از این اشرار مسلح شناسایی و دستگیر شدند.
 
سردار احمدی در پایان تصریح کرد: در حال حاضر وضعیت به سمت آرامش رفته و مردم بزرگان و علما نیز همکاری خوبی داشته اند. از مردم عزیز تقاضا می‌کنیم با پلیس و پرسنل دستگاه های امنیتی داشته باشند.
 
هلاکت دو عضو گروهک تروریستی جیش الظلم در حادثه تروریستی زاهدان
یک منبع آگاه امنیتی در زاهدان کشته شدن دو عضو گروهک تروریستی جیش الظلم در حادثه تروریستی امروز خیابان رازی را تأیید کرد. 

عبدالمجید ریگی و یاسر شه بخش دو عضو گروهک تجزیه طلب جیش الظلم امروز در زاهدان توسط نیروهای نظامی ایران کشته شدند. 

روابط عمومی سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان شامگاه جمعه در اطلاعیه‌ای از دستگیری تعدادی از عاملان حادثه تروریستی امروز خبر داد و اعلام کرد: پاسخ قاطع به مزدوران ‌خواهیم داد. ‌‌

کانال‌های وابسته به گروهک تروریستی جیش الظلم ظهر جمعه و پس از آغاز درگیری‌ها مسؤلیت حمله به کلانتری 16 زاهدان را بر عهده گرفتند.

استاندار سیستان و بلوچستان تلفات این حمله تروریستی را 39 کشته و زخمی اعلام کرد.

انتهای پیام/1404

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان