۱۵/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۵ چهارشنبه

صبح قزوین دستگاه قضایی با عوامل پشت صحنه فتنه قاطعانه برخورد کند
کد خبر: ۳۵۹۵۵۰ تاریخ انتشار: ۱۴۰۱/۷/۸ ساعت: ۱۶:۱۵ ↗ لینک کوتاه

امام جمعه قزوین:

دستگاه قضایی با عوامل پشت صحنه فتنه قاطعانه برخورد کند

آیت‌الله عبدالکریم عابدینی گفت: از دستگاه قضایی خواستاریم با کسانی که فتنه گری را در پشت صحنه مدیریت می کنند برخورد قاطع کنند و آنها را از خدشه به اموال عمومی پشیمان کنند.

دستگاه قضایی با عوامل پشت صحنه فتنه قاطعانه برخورد کند
به گزارش خبرنگار سیاسی صبح قزوین؛ آیت الله عبدالکریم عابدینی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته که امروز در مسجدالنبی (ص) برگزار شد، با اشاره به روز نیروی انتظامی اظهار کرد: ملت ما همیشه قدردان نیروی انتظامی است، به ویژه وقتی که این جنجال‌های فتنه‌گران را دیدیم بیشتر از گذشته قدردان نیروی انتظامی هستیم.
 
وی افزود: نیروی انتظامی در ایام اغتشاش از خودگذشتگی نشان دادند و همراه با بسیج مقتدر و نیروهای مردمی برای امنیت مردم پای کار بودند، ما برای همه نیروهای مسلح احترام قائل هستیم، همه نیروهای مسلح حافظ عزت، آبرو و امنیت ما هستند و دشمنان ما از آن‌ها حساب می‌برند.
 
خطیب نماز جمعه قزوین بیان کرد: اخیرا که پایگاه‌های اشرار کومله مورد هدف موشک‌های نقطه زن ما قرار گرفت، این‌ها دیگر حساب کار دستشان می آید و می فهمند که در جولانگاه شیران خدا عرصه ای برای آنها وجود ندارد که این ها بخواهند خودنمایی کنند.
 
نماینده ولی فقیه در استان قزوین تاکید کرد: موضوع دیگری که در ایام فتنه فرصت نشد برجسته دیده شود این بود که ریاست محترم جمهوری اسلامی ایران در سخنرانی خود در سازمان ملل که در تحلیل تحلیلگران به عنوان برجسته ترین سخنرانی ها ارزیابی شده است، یک کاری کردند و آن هم اینکه در آنجا تصویر مرد بزرگ نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، آزادی بخش مستضعفان جهان، امید مستضعفان، سرباز فداکار رهبر حکیم انقلاب، پرورش یافته مکتب امام راحل، پرورش یافته مسجد، هیئت، ایمان، عقیده، سردار دل ها حاج قاسم سلیمانی را جلوی چشم جهانیان به نمایش گذاشتند.
 
وی تصریح کرد: این کار بسیار ارزنده بود، مخصوصا کلماتی که ایشان در این خصوص عنوان کردند، ایشان به دنیا بیان کرد که این شخص برای همه مردم دنیا شناخته شده است که با داعش و تروریسم جنگید و تروریست ها را کاملا به شکست کشاند، این را همه عالم می دانند اما آمریکای مدعی مبارزه با تروریسم، دائما داعشی ها را تقویت کرد، اسلحه در اختیار آن ها قرار داد، هر وقت داعشی ها یک جا محاصره شدند آمریکایی ها برای نجات آن ها هلی کوپترهای خود را بسیج کردند، در نهایت هم آمریکایی ها و ترامپ شکست دهنده داعش را به شهادت رساندند، رئیس جمهور ما در این سخنرانی خواستار محاکمه قاتل حاج قاسم سلیمانی شدند.
 
آیت الله عابدینی افزود: آنها چه کار کردند و حاج قاسم سلیمانی چه کار کرد؟ فتنه گران چه کردند و ملت ما چه کردند؟ ملت ما و حاج قاسم سلیمانی تحت رهبری امام و پیشوایمان با پیروی از دستورات دینی، عمل به آیات قرآن کریم الحمدالله به یاری خدای متعال و تکیه بر ایمان و تقوا کاخ های ظلم و ستم مستکبران را به آتش کشیدیم و آنها صرفاً سطل های زباله ما را به آتش کشیدند در حالی که آنها ادعای ابرقدرتی می کنند.
 
خطیب نماز جمعه قزوین بیان کرد: ما خدا را شاکریم چرا که آمریکایی ها هر روز ضعیف تر شده و جبهه مقاومت، ایمان و اسلام قوی تر می شود.
 
وی در پایان گفت: از دستگاه قضایی بسیار متشکر هستیم که خیلی خوب و قاطعانه هم در سطح ملی و هم در استان قزوین در مقابل فتنه گران خوب عمل می کنند و بار دیگر خواهش می کنیم با کسانی که فتنه گری را در پشت صحنه مدیریت می کنند برخورد قاطع کنند و آنها را از خدشه به اموال عمومی پشیمان کنند.
 
انتهای پیام/ ۱۳۰۰

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان