۰۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۲/۱۲/۲۹ سه شنبه

صبح قزوین برگزاری نمایشگاه صنعت ساختمان در قزوین
کد خبر: ۳۵۹۵۴۲ تاریخ انتشار: ۱۴۰۱/۷/۷ ساعت: ۱۰:۴۵ ↗ لینک کوتاه

مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان خبر داد

برگزاری نمایشگاه صنعت ساختمان در قزوین

احمد خورگامی گفت: نمایشگاه صنعت ساختمان از ۱۲ مهر ماه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی استان قزوین دایر می‌شود.

برگزاری نمایشگاه صنعت ساختمان در قزوین
احمد خورگامی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین؛ اظهار کرد: صنعت ساختمان یکی از صنایع پیشرو در امر توسعه اقتصاد کشور محسوب می‌شود و این صنعت را می‌توان به عنوان یکی از مهمترین محرکه‌های اقتصادی جوامع بشری دانست.

وی افزود: با توجه به اینکه همه روزه شاهد ظهور مصالح ساختمانی جدید و زیبا در حوزه صنعت ساختمان هستیم، لذا یکی از ارکان اصلی معرفی و بازاریابی این فرآورده‌ها آشنا نمودن آحاد جامعه مهندسان و مردم با آخرین دستاوردهای تکنولوژی در زمینه صنعت ساختمان می‌باشد و در این راستا نمایشگاه‌ها می‌تواند به عنوان یکی از موثرترین و بهترین شیوه‌های بازاریابی مورد توجه قرار گیرد.

این مسئول بیان کرد: نمایشگاه صنعت ساختمان از تاریخ 12 لغایت 15 مهر ماه به مدت 4 روز در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی استان قزوین برگزار خواهد شد.

خورگامی افزود: مشارکت‌کنندگان از استان‌های قزوین، تهران، البرز، اصفهان، مازندران، آذربایجان شرقی و غربی تولیدات و محصولات خود را در زمینه‌های تاسیسات و تهویه متبوع، لوله و اتصالات، شیرآلات، خانه هوشمند، دکوراسیون داخلی، درب‌های آپارتمانی، پنجره، هلدینگ ساختمانی، محصولات شیمیایی در معرض دید بازدیدکنندگان قرار خواهند داد.

مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان قزوین در پایان گفت: نمایشگاه صنعت ساختمان در مدت برگزاری از ساعت 15 الی 21 دایر می باشد و پذیرای بازدید متخصصان و عموم خواهیم بود.

انتهای پیام/ 1300/د

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان