۰۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۲/۱۲/۲۹ سه شنبه

صبح قزوین آیا هنرمند ایرانی واقعی به دنبال آشوب در کشورش است؟
کد خبر: ۳۵۹۵۳۱ تاریخ انتشار: ۱۴۰۱/۷/۶ ساعت: ۱۰:۱۸ ↗ لینک کوتاه

آیا هنرمند ایرانی واقعی به دنبال آشوب در کشورش است؟

جعفر دهقان بازیگر پیشکسوت کشورمان در خصوص مرگ خانم امینی و حواشی پیش آمده؛ برای پدر و مادرش ابراز ناراحتی کرد و گفت باید فرصت رسیدگی به مراجع قانونی داده شود.

آیا هنرمند ایرانی واقعی به دنبال آشوب در کشورش است؟
به گزارش سرویس فرهنگ وهنر صبح قزوین ،جعفر دهقان بازیگر پیشکسوت کشورمان در خصوص مرگ خانم امینی و حواشی پیش آمده؛ برای پدر و مادرش ابراز ناراحتی کرد و گفت باید فرصت رسیدگی به مراجع قانونی داده شود.
وی افزود:  متاسفانه کسانی آمدند و به اسم اعتراض دست به آشوب و فتنه‌گری زدند؛ البته باید توجه کرد که اعتراض با اغتشاش متفاوت است این آشوب‌طلبی و اغتشاش است که به آتش زدن پرچم ختم می‌شود.
 
بازیگر پیشکسوت کشورمان ادامه داد: حتما هنرمندان ایرانی موافق آشوب و اغتشاش نیستند و باید توجه داشت که این تحرکات یک اعتراض نیست. یک هنرمند وقتی با پول مردم و از طریق بیت‌المال روی کار آمده‌ و چهره شده‌ اگر از اغتشاشات و کارهای غیردینی و غیرملی حمایت کند و به ارزش‌های کشور پشت کند؛ درواقع به دین، قرآن، کشور، پرچم‌ و مردم خیانت کرده است.
 
دهقان گفت: به هر صورت نباید این‌نکته را فراموش کرد که مردم ما بسیار فهیم و با فرهنگ هستند و با اغتشاشگران برخورد می‌کنند. مردم ما دوست را از دشمن تشخیص می‌دهند و به دشمنان، گروهک‌ها و منافقان اجازه نمی‌دهند که به خیال خودشان بخواهند به کشورمان لطمه بزنند.

انتهای پیام/1404

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان