۲۰/ربيع الأول/۱۴۴۶

-

۱۴۰۳/۰۷/۰۲ دوشنبه

صبح قزوین خدمات‌رسانی مواکب رضوی قزوین در مشهد مقدس
کد خبر: ۳۵۹۵۰۱ تاریخ انتشار: ۱۴۰۱/۷/۴ ساعت: ۹:۳ ↗ لینک کوتاه

دبیر شبکه جوانان رضوی استان قزوین خبر داد

خدمات‌رسانی مواکب رضوی قزوین در مشهد مقدس

میلاد جباری گفت: همزمان با روزهای پایانی ماه صفر موکب جامع خدمات زائر جوانان رضوی و موکب خانوادگی شباب الشمس و موکب دخترانه نجمه(س) در مشهد مقدس برپا می‌شود.

خدمات‌رسانی مواکب رضوی قزوین در مشهد مقدس
میلاد جباری در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین؛ اظهار کرد: همزمان با روزهای پایانی ماه صفر موکب جامع خدمات زائر جوانان رضوی و موکب خانوادگی شباب الشمس و موکب دخترانه نجمه(س) در مشهد مقدس برپا می‌شود.

وی افزود: موکب جامع خدمات زائر جوانان رضوی برای چهارمین سال پیاپی با بهره‌مندی از ظرفیت شبکه تشکل‌های مردمی جوانان رضوی و همچنین کمک‌های مردمی در خیابان امام رضا(ع) چهارراه دانش در زیربنایی بالغ بر ۲۰۰ متر مربع برپا می‌شود.

دبیر شبکه جوانان رضوی استان قزوین بیان کرد: در این موکب‌ که کلیه هزینه‌ها و امور اجرایی آن توسط دوستداران و ارادتمندان حضرت رضا(ع) از سراسر ایران تامین شده و بیش از ۲۰۰ جوان به صورت افتخاری و داوطلبانه برای میزبانی و خدمت‌رسانی به زائرین در ایام شهادت حضرت ثامن الحجج(ع) به صورت شبانه‌روزی فعال هستند.

جباری ادامه داد: «موکب جوانان رضوی» امسال از یک تا پنجم مهرماه با بیش از ۱۵۰ هزار وعده غذای گرم، دمنوش، شربت و... برنامه‌های فرهنگی، مهدکودک، چایخانه، طب سنتی، خیاطی، جهاد تبیین و در حوزه نوجوان رویداد بینهایت به زائرین خدمات‌رسانی می‌کند.

وی عنوان کرد: «موکب شباب‌الشمس» ویژه خانواده در کوهسنگی ۱۷ و ۱۹ و «موکب دخترانه نجمه سلام الله علیها» برای اولین سال پذیرای زائرین امام مهربانی‌ها ویژه خواهران در مشهد مقدس خواهند بود.

دبیر شبکه جوانان رضوی استان قزوین ادامه داد: موکب دخترانه نجمه(س) برای اولین سال همزمان با ایام شهادت امام رضا(ع) با بهره‌مندی از ظرفیت شبکه تشکل‌های دخترانه و همچنین کمک‌های مردمی در حد فاصل میدان‌بسیج و فدائیان‌اسلام ۲ در مجتمع دانشجویی امام‌رضا(ع) در زیربنایی بالغ بر ۵ هزار متر مربع برپا می‌شود.

جباری با بیان اینکه موکب دخترانه نجمه(س) از جمعه ۱ مهر الی سه‌شنبه ۵ مهر ۱۴۰۱ به زائران خدمات ارائه خواهد کرد، گفت: خدمات موکب دخترانه شامل اسکان برای ۳ هزار نفر رایگان، حمام، خدمات پزشکی و طب سنتی، نشست‌های جهاد تبیین، پذیرایی، دورهمی‌های دخترانه، خیاطی، پردیس کودک، پردیس کتاب، مشاوره، عینک Vr(واقعیت مجازی) ، چایخانه و ... است.

انتهای پیام/۱۰۰۳/د

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان