۱۱/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۱ شنبه

صبح قزوین تعداد زیادی از دستگیرشدگان اغتشاشات سابقه‌دار هستند
کد خبر: ۳۵۹۴۹۰ تاریخ انتشار: ۱۴۰۱/۷/۴ ساعت: ۸:۳۵ ↗ لینک کوتاه

دادستان مرکز استان قزوین:

تعداد زیادی از دستگیرشدگان اغتشاشات سابقه‌دار هستند

حسین رجبی گفت: تعداد زیادی از اغتشاشگرانی که در قزوین بازداشت شدند جزو ارازل و اوباش هستند و سابقه ارتکاب جرم را دارند.

تعداد زیادی از دستگیرشدگان اغتشاشات سابقه‌دار هستند
حسین رجبی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین؛ با اشاره به اغتشاشات اخیر اظهار کرد: هنجارشکنی‌های اخیر در پی تبلیغات منافقین کوردل بود و در این میان دست‌های پشت پرده کشور های خارجی به ویژه رژیم صهیونسیتی و امریکا نمایان شد.
 
وی افزود: متاسفانه برخی سلبریتی‌های داخلی، ورزشکاران و خواص هم در ایجاد تحرکات و تند کردن آتش اغتشاشات دست دارند به طوری که تبلیغات گسترده‌ای از جانب آنها شاهد بودیم.
 
این مسئول ابراز کرد: مجموع این عوامل باعث بروز این هنجارشکنی‌ها شد و جوانان را وارد بازی کرد و بدون شک دست عوامل خارجی هم در میان است.
 
رجبی اضافه کرد: تعداد زیادی از اغتشاشگران که بازداشت شدند جزو ارازل و اوباش هستند و سابقه ارتکاب جرم را دارند و بخش زیادی از دستگیری‌ها هم نوجوان و جوانان هستند. 
 
وی عنوان کرد: والدین مراقب باشند که فرزندانشان وارد این اغتشاشات نشوند چون مجازات‌های سنگین در انتظار آنهاست.
 
دادستان مرکز استان قزوین تاکید کرد: مجازات اعدام در انتظار افرادی است که اموال عمومی را تخریب و نسبت به کشتار مردم و قتل و ضرب و جرح مامورین اقدام کردند.
 
این مسئول اذعان کرد: تعدادی از جوانان فریب تبلیغات دشمن را خورده و تحریک شدند که عداد کثیری را بازداشت کردیم و با صدور قرار بازداشت موقت حداقل تا دو ماه در خدمت آنها خواهیم بود.
 
رجبی در پایان گفت: افرادی که مدعی هستند با تحریک سلبریتی وارد اغتشاشات شدند باید شکایت کیفری را در مراجع قضایی مطرح و تقاضای تامین خواسته از اموالشان داشته باشند تا دستگاه قضایی اموال آنها را توقیف کند.
 
انتهای پیام/ ۱۳۰۰

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان