۱۵/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۵ چهارشنبه

صبح قزوین نواختن زنگ بازگشایی مدارس با حضور ۲۴۰ هزار دانش‌آموز قزوینی
کد خبر: ۳۵۹۴۸۵ تاریخ انتشار: ۱۴۰۱/۷/۲ ساعت: ۹:۵۳ ↗ لینک کوتاه

مدیرکل آموزش و پرورش استان خبر داد

نواختن زنگ بازگشایی مدارس با حضور ۲۴۰ هزار دانش‌آموز قزوینی

نقی سیاهکالی مرادی گفت: امروز ۲۴۰ هزار دانش‌آموز در یکهزار ۶۷۰ واحد آموزشی و ۹ هزار و ۶۵۶ کلاس درسی بعد از دو سال به صورت حضوری فعالیت تحصیلی خود را آغاز کردند.

نواختن زنگ بازگشایی مدارس با حضور ۲۴۰ هزار دانش‌آموز قزوینی

به گزارش خبرنگار اجتماعی صبح قزوین؛ نقی سیاهکالی مرادی در آئین بازگشایی مدارس و زنگ مهر و مقاومت که صبح امروز (شنبه) به صورت نمادین در هنرستان شهید چمران قزوین برگزار شد، اظهار کرد: امروز ۲۴۰ هزار دانش‌آموز در یکهزار ۶۷۰ واحد آموزشی و ۹ هزار و ۶۵۶ کلاس درسی بعد از دو سال به صورت حضوری فعالیت تحصیلی خود را آغاز کردند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین با بیان اینکه تمام کلاس‌بندی‌ها انجام شده است، ابراز کرد: از دانش‌آموزان می‌خواهیم اهم برنامه‌ها و اولویت خود را خوب درس خواندن قرار دهند تا در آینده در سرنوشت کشور اثرگذار باشند.

وی افزود: ما برای حفظ دستاوردهای خود خون داده و شهدایی را تقدیم کردیم و از دل همین دبیرستان شهید چمران ۲۰ شهید تقدیم دفاع مقدس شد.

این مسئول ابراز کرد: استان قزوین ۲۸۸ دانش‌آموز و ۵۸ معلم شهید را تقدیم دفاع مقدس کرده و مدیون خون شهدا هستیم و باید تمام قدرت و توان خود را برای حفظ ارزش‌های اسلام بگذاریم.

وی ادامه داد: دشمن در تلاش است تا در ذهن جوانان ما موج‌سواری کرده و افکار را تحریک کند و این در حالی است که ما مردم قزوین و کشور ایران همگی غیرت‌مند و دیندار هستیم و نسبت به اعتقادات خویش تعهد داریم و باید در این مسیر نیز حرکت کنیم.

این مسئول عنوان کرد: از والدین می‌خواهیم به تفاوت فردی دانش‌آموزان توجه کنند، برای فرزندان خود وقت بگذارند، نسبت به تربیت دینی توجه داشته باشند و مهرورزی نسبت به فرزندان را فراموش نکنند.

وی تصریح کرد: از همکاران خود می‌خواهیم مسئله تربیت دینی را در اولویت قرار دهند و در این مسیر تشویق‌های دینی را فراموش نکنند.

این مسئول در پایان ضمن آرزوی توفیق و موفقیت برای دانش‌آموزان تاکید کرد: ما باید ارزش‌های معنوی، اخلاق و احترام را به دانش‌آموزان آموزش دهیم و این آموزش در حالی انجام می‌شود که خود نسبت به آموزه‌ها عمل کننده باشیم.

انتهای پیام/ 1300

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان