۱۰/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۳۱ جمعه

صبح قزوین راهپیمایی گسترده مردمی علیه اغتشاشگران در قزوین برگزار می‌شود
کد خبر: ۳۵۹۴۸۴ تاریخ انتشار: ۱۴۰۱/۷/۲ ساعت: ۱۷:۴ ↗ لینک کوتاه

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قزوین:

راهپیمایی گسترده مردمی علیه اغتشاشگران در قزوین برگزار می‌شود

حجت‌الاسلام غلامحسن شهسواری از برگزاری راهپیمایی گسترده مردمی علیه اغتشاشات اخیر در قزوین خبر داد.

راهپیمایی گسترده مردمی علیه اغتشاشگران در قزوین برگزار می‌شود
حجت‌الاسلام غلامحسن شهسواری در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی صبح قزوین؛ از برگزاری راهپیمایی مردم قزوین در محکومیت اغتشاشات اخیر خبر داد و اظهار کرد: با هماهنگی صورت گرفته همزمان با مراسم عزاداری روز ۲۸ صفر، تجمع مردمی ساعت ۱۰ صبح از میدان میرعماد به سمت خیابان شهدا برگزار خواهد شد.

وی افزود: به دنبال اقدامات ساختارشکنانه عده‌ای معدود از اغتشاشگران، آشوب‌گران و عوامل فریب خورده در تخریب اموال عمومی و سلب امنیت مردم در برخی نقاط کشور، راهپیمایی مردمی فردا(یکشنبه سوم مهر ماه) در محکومیت این اغتشاشات برگزار می‌شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قزوین با اشاره به اثربخشی تجمعات مردمی در خنثی‌سازی توطئه‌های دشمنان تصریح کرد: بدون شک حضور مردم در صحنه همیشه موثر و تعیین‌کننده بوده است به ویژه آنکه تجربه شرکت آحاد جامعه در محکومیت فتنه‌های رخ داده را داریم که موجب خاموشی توطئه‌ها و نقشه‌های شوم دشمنان شد.

وی تاکید کرد: معتقدم فتنه شوم اخیر حاصل توطئه افکنی مثلث سه ضلعی امریکا، اسرائیل و عربستان است که این فتنه‌گری‌ها قطعا با حضور حداکثری مردم در صحنه برچیده خواهد شد.

حضور آگاهانه و بابصیرت مردم در صحنه، دشمنان را ناکام خواهد گذاشت

وی بیان کرد: افرادی که در اغتشاشات شرکت کرده و به اموال عمومی و شخصی آسیب می‌زنند جزو عامه مردم نیستند؛ چراکه عموم مردم خواستار پیگیری مطالبات از مجاری قانونی هستند.

شهسواری عنوان کرد: در شرایط اقتصادی کنونی قطعا مردم مطالبات به حقی دارند که باید از راه‌های قانونی و مسالمت آمیز پیگیر آن باشند.

وی ادامه داد: دشمنان با دستمایه و دست‌آویز قرار دادن درگذشت خانم مهسا امینی به دنبال اهداف شوم خود هستند اما حضور آگاهانه و بابصیرت ملت ایران دشمنان را ناکام خواهد گذاشت.

این مسئول در پایان عنوان کرد: از عموم مردم ولایی و شهیدپور استان قزوین دعوت می‌شود تا در راهپیمایی که به مناسبت محکوم نمودن اقدامات ضددینی و ملی عده‌ای اغتشاشگر و ایادی استکبار برگزار می‌شود حضور گسترده و پرشوری داشته باشند.

انتهای پیام/۷۰۰۳

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان