۱۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۱۰ جمعه

صبح قزوین همه دستگاه‌ها باید در حل مسائل آموزش و پرورش سهیم باشند
کد خبر: ۳۵۹۴۸۳ تاریخ انتشار: ۱۴۰۱/۷/۲ ساعت: ۹:۴۴ ↗ لینک کوتاه

معاون وزیر آموزش و پرورش:

همه دستگاه‌ها باید در حل مسائل آموزش و پرورش سهیم باشند

حجت الاسلام علی لطیفی گفت: سهم همه دستگاه‌ها باید در مسائل آموزش و پرورش مشخص شود که در این میان حمایت از هنرستان‌ها باید به طور ویژه‌تر باشد.

همه دستگاه‌ها باید در حل مسائل آموزش و پرورش سهیم باشند
به گزارش خبرنگار اجتماعی صبح قزوین؛ حجت الاسلام علی لطیفی در آئین بازگشایی مدارس و زنگ مهر و مقاومت که صبح امروز (شنبه) به صورت نمادین در هنرستان شهید چمران قزوین برگزار شد، ضمن قرائت نامه وزیر به دانش‌آموزان اظهار کرد: طبق بیانات رهبر معظم انقلاب معلمین افسران پیشرفت کشور هستند و اگر بخواهیم اولویت بندی در بین نهادهای اجرایی داشته باشیم، پیگیری و دغدغه‌مندی برای پیشرفت و ارتقاء آموزش و پرورش در صدر قرار می‌گیرد.

رئیس سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی کشور عنوان کرد: تأکید ما اعتقاد داشتن به توان جوانان و میدان دادن به این قشر جهت خروج از تنگناها است.

وی افزود: مقام معظم رهبری در دیدار با نمایندگان تشکل‌های دانشجویی اعلام کردند که مسیر و راه اساسی تحول استفاده از نیروی جوان و جوان گرایی است زیرا فکر نو، ابتکار و خلاقیت در عمل، جرأت و میل کامل به حرکت با روحیه جوانان آمیخته شده است.

معاون وزیر آموزش و پرورش بیان کرد: تبریک و تقدیم ابتدایی مختص شما دانش‌آموزان است که آینده کشور هستید و باید رشد کنید.

وی افزود: تقدیر دوم از آن معلمان است که در دوسال کرونا توانستند در شرایط متفاوت دغدغه و همت تربیتی را حفظ کرده و به شایستگی پای کار بیایند که ما از همکاران خود قدردانی می‌کنیم.

این مسئول ابراز کرد: از استاندار استان بابت تکمیل پروژه‌های نیمه تمام آموزشی تشکر می‌کنیم؛ توجه ایشان نسبت به مسائل آموزشی نشان از سیر، سلوک و روش مسئول انقلابی و مردمی است.

وی ابراز کرد: سهم سایر دستگاه‌ها باید در مسائل آموزش و پرورش مشخص شود که در این میان حمایت از هنرستان‌ها باید به طور ویژه‌تر باشد.

معاون وزیر آموزش و پرورش در پایان گفت: از سایر دستگاه‌ها و مسئولین می‌خواهیم نسبت به ارتقاء وضعیت مدارس به ویژه هنرستان‌ها کوشا باشند.

انتهای پیام/ 1300

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان