۱۰/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۳۱ جمعه

صبح قزوین قزوینی‌ها بساط فتنه را برهم زدند/‌ میثاق دوباره امت با ولایت 
کد خبر: ۳۵۹۴۷۹ نویسنده: نفیسه مهرداد تاریخ انتشار: ۱۴۰۱/۷/۳ ساعت: ۱۷:۲۴ ↗ لینک کوتاه

گزارشی از تجلی بالندگی انقلاب؛

قزوینی‌ها بساط فتنه را برهم زدند/‌ میثاق دوباره امت با ولایت 

قزوینی‌ها با خروش و حضور در راهپیمایی معترضانه نسبت به اغتشاشات و اقدامات فتنه‌انگیز بار دیگر پای ایستادن بر آرمان‌های انقلاب و نظام حاضری زدند.

قزوینی‌ها بساط فتنه را برهم زدند/‌ میثاق دوباره امت با ولایت 
به گزارش خبرنگار سیاسی صبح قزوین؛ همزمان با سالروز رحلت پیامبر اکرم و شهادت کریم اهل بیت(ع) صبح امروز (یکشنبه ۳ مهر ماه) هزاران شهروند قزوینی از همه هیات مذهبی و تشکل‌های قرآنی و اقشار مردمی، در اعتراض به آشوب‌ها و اغتشاشات اخیر و با حمایت از نیروی انتظامی با حضور پرشور در راهپیمایی، ناامنی‌ها را محکوم کردند.


این حضور پرشور مردم قزوین از میدان میرعماد شروع و تا خیابان شهدا ادامه داشت.
 
مردم قزوین و عزاداران حسنی با در دست داشتن عکس نوشته و تصاویری از رهبر معظم انقلاب و همچنین پرچم ایران و سر دادن شعارهایی مانند « مرگ بر آمریکا»، «مرگ بر منافق»، «مرگ بر فتنه‌گر»، «این همه لشکر آمده به عشق رهبر آمده»، «مرگ بر آشوب‌گر»، «مرگ بر اسرائیل» و در محکومیت اهانت به مقدسات اعتراض خود را اعلام کردند.



گفتنی است مردم قزوین بارها با سر دادن شعار «نیروی انتظامی، تشکر تشکر» از حضور و تلاش خدمتگذاران نیروی انتظامی در روزهای اخیر قدردانی کردند.
 
رحمانی یکی از شهروندان شرکت کننده در راهپیمایی امروز که با خانواده حضور پیدا کرده بود به خبرنگار صبح قزوین گفت: ما با هم به این راهپیمایی شرکت کردیم که به اغتشاشگران و دشمنان ایران بفهمانیم، ناموس ما ناموس ایران است، کسی حق ندارد به زن محجبه ایرانی چپ نگاه کند، کسی حق ندارد نگاه چپ به ایران ما بیندازد.
 
وی ادامه داد: امنیت ما آسان به وجود نیامده و هزاران خون پاک در راه آن داده شده، پس اجازه نخواهیم داد یک عده جاهل با نادانی خود امنیت کشور ما را به چالش بکشند.

 
دختر جوان قزوینی که با دست نوشته «ما گر سر بریده می‌ترسیدیم/ در محفل عشاق نمی‌رقصیدیم» به راهپیمایی آمده بود در مورد هدف خود برای شرکت در راهپیمایی به خبرنگار سیاسی صبح قزوین، گفت: کسی جرات ندارد پا روی احکام الهی بگذارد، اعتراضات مردم جای خود اما حرمت احکام الهی نیز جای خود دارد، حجاب قانون مختص جمهوری اسلامی نیست که تا با آن مخالفت کنیم بلکه حجاب قانون خدا و اسلام است، کسی حق ندارد برای آن تعیین تکلیف کند.
 
وی خاطرنشان کرد: برخی به اشتباه به جوانان ما گفتند که حجاب تنها پوشاندن سر نیست، بلکه دلتان پاک باشد درست است، اما من می گویم اگر پوشاندن سر مهم نبود خداوند دستور نمی‌داد در زمان خواندن نماز با حجاب کامل به حضورش برویم.
 
این دختر جوان قزوینی ادامه داد: همانگونه که خداوند دوست دارد زنان با عفت و پاکدامنی با حجاب کامل با او صحبت کنند، در اجتماع و فضای عمومی هم دوست دارد اینگونه حضور پیدا کنیم.
وی ادامه داد: اگر افرادی سازمان یافته به مقدسات ما توهین کرده و دستورات دین را زیر پا می‌گذارند، این نوع اعتراضات خواست اجتماع نیستند، بلکه اکثریت جامعه صلح و آرامش را برای ایران می خواهند.

 
یک بانوی قزوینی همچنین در این راهپیمایی عظیم با اشاره به برخی مطالبات و اعتراضات به حق مردم به خبرنگار صبح قزوین؛ اظهار کرد: همه ما مشکلات اجتماعی و اقتصادی را درک می کنیم ولی این باعث نمی شود که پشت نظام و رهبری را خالی کنیم، ما همه با هم هستیم.
 
وی ادامه داد: همانگونه که مهسا امینی فرزند عزیز ایران بوده، خدمتگزاران ما در نیروی هم فرزندان عزیز ایران هستند، به بهانه مرگ این بانو نباید صدها بانوی محجبه ایرانی هتک حرمت بشوند و پسران غیور این سرزمین به خاک و خون کشیده شوند.
 
در سوی دیگر خیابان سپه بانویی همراه با فرزند شیرخواره خود ایستاده بود که در مورد علت حضور خود در این راهپیمایی به خبرنگار ما گفت: من با فرزند کوچک خود آمده بگویم که هیچگاه پشت نظام اسلامی و رهبر عزیز خود را خالی نمی کنم، جان من و فرزندم فدای سرافرازی ایران و اسلام.
 
وی افزود: آمدم به دنیا نشان دهم نمایندگان ملت ایران چندتا آشوبگر که امنیت شهرما را خدشه دار و به مساجد و پرچم ایران که هویت ملی ماست اهانت کردند، نیستند، بلکه نماینده ایران این جمعیت است که برای حفظ ایران حاضرند از جان هم بگذرندو ما زن و بچه به میدان آمده اند.

 
حاج اکبر پیرمرد خوشرویی است که روی ویلچر نشسته و با لبخندی بر لب به خبرنگار صبح قزوین، گفت: الحمدالله حضور مردم آنقدر زیاد است که بارها باید به جانب خداوند سجده شکر به جای آوریم.
 
این شهروند قزوینی ادامه داد: نزدیک نیم قرن است هر زمان که لازم شده پای جمهوری اسلام ایستاده ایم و در این مدت ملت ایران بارها از آزمون فتنه ها پیروز بیرون آمده اند، این بار هم با حضور گسترده مردم نقشه آشوبگران برآب خواهد شد.
 
وی با بیان اینکه هیچ کس منکر مشکلات عدیده اقتصادی در کشور نیست، یادآور شد: من خودم بازنشسته و معلول هستم حقوق اندکم اصلا کفاف هزینه‌های زندگی‌ام را نمی‌دهد، اما این را پای اسلام نمی گذارم و هیچگاه با فتنه گران همراهی نمی کنم، اگر مطالبه ای دارم باید از راه درست آن مطالبه گری کنم نه با از بین بردن بیت المال و ضرر زدن با اموال عمومی.
 
حاج اکبر در آخر گفت: امیدوارم جوانان آگاه و انقلابی هر چه زودتر صف خود را از فتنه گران جدا کنند و سیاهی لشگر دشمنان اسلام نباشند.
 
در گوشه دیگر خیابان دختر جوانی که با در دست داشتن گل به استقبال نیروی انتظامی رفته و با تقدیم گل به خادمان امنیت قزوین از زحمات و تلاش‌های این عزیزان تقدیر کرد، وی درخصوص انگیزه خود در این حرکت خودجوش به خبرنگار صبح قزوین،‌ اظهار کرد: امروز آمدم با تقدیم گل به عزیزان نیروی انتظامی از اقدامات به جا و نجیبانه آنان تشکر کنم.
 
وی ادامه داد: نیروی انتظامی و سپاه پاسداران و ارتش جمهوری اسلامی  حامی امنیت کشور و نظام هستند، در این چند روز از طرف اغتشاشگران مورد هتک حرمت قرار گرفته اند، من به عنوان یک شهروند برخود لازم دیدم که با تقدیم گل از آنان دلجویی کنم و بگویم تا پای جان در راه دفاع از اقتدار کشورم خواهم ایستاد.

 
 
به گزارش خبرنگار سیاسی صبح قزوین، این تظاهرات بزرگ مردم قزوین در محکومیت فتنه‌گران و هتاکان به مقدسات دینی با صدور قطعنامه‌ای پایان یافت.
 
در این راهپیمایی همچنین سردار رستمعلی آتانی فرمانده سپاه صاحب الامر استان قزوین ضمن ایراد سخنرانی در حمایت از مردم ایران و تلاش برای حفظ امنیت، به نشانه قدردانی و به نمایندگی از طرف ملت قزوین و دلسوزان نظام؛ بر دستان فرمانده نیروی انتظامی استان بوسه زد که با تشویق و همراهی حضار همراه شد.
 
انتهای پیام/ 2001
 
 

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان