۱۱/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۱ شنبه

صبح قزوین اجرای بیش از ۱۰۰برنامه گرامیداشت هفته دفاع مقدس در دانشگاه‌های استان
کد خبر: ۳۵۹۴۶۳ تاریخ انتشار: ۱۴۰۱/۷/۱ ساعت: ۱۱:۲۹ ↗ لینک کوتاه

مسئول بسیج دانشجویی قزوین خبر داد

اجرای بیش از ۱۰۰برنامه گرامیداشت هفته دفاع مقدس در دانشگاه‌های استان

ابوذر محمدی گفت: ۱۰۰ برنامه گوناگون در قالب ۳۰ عنوان به مناسبت هفته دفاع مقدس در سطح دانشگاه های استان قزوین برگزار می‌شود.

اجرای بیش از ۱۰۰برنامه گرامیداشت هفته دفاع مقدس در دانشگاه‌های استان
به گزارش خبرنگار فرهنگ و هنر صبح قزوین؛ دکتر ابوذر محمدی در جمع خبرنگاران با اشاره به آغاز هفته دفاع مقدس تشریح کرد: برپایی نمایشگاه دفاع مقدس همراه با اجرای سنگرهایی نمادین، فضاسازی و نصب بنر در دانشگاه ها و آذین بندی سر درب حوزه‌ها، پایگاه‌های بسیج، فرستادن پیامک روزشمار هفته دفاع مقدس، مراسم تجلیل از شهدا به صورت دانشگاهی با عنوان یک ضیافت عاشقی از جمله برنامه‌ها است.
 
وی افزود: روایتگری رزمندگان در سطح دانشگاه ها، برنامه‌های سرود و تئاتر خیابانی با موضوع دفاع مقدس، انتشار وصیت‌نامه شهدا در شبکه‌های اجتماعی و برگزاری برنامه‌های فرهنگی با موضوع گام دوم انقلاب در فضای مجازی، مسابقه‌های ورزشی، مراسم سوگواری به مناسبت صفر، تجلیل و تکریم پیشکسوتان دفاع مقدس و اکران فیلم‌های شاخص از دیگر برنامه‌هایی است که به مناسبت هفته دفاع مقدس امسال به اجرا درمی‌آید.
 
فرمانده ناحیه بسیج دانشجویی استان قزوین تجلیل از خانواده‌های شهدای دانشجو و برگزاری مراسم بزرگداشت شهدای دانشجو استان ، غبار روبی و عطر افشانی گلزار شهدا را هم از جمله برنامه‌های پیش‌بینی شده عنوان کرد.
 
وی کمک های مومنانه به خانواده‌های محروم با اهدای بسته‌های معیشتی، همچنین توزیع لوازم التحریر بین دانش‌آموزان نیازمند و حضور جهادگران بسیجی، بسیج دانشجویی استان در نقاط مورد نیاز از دیگر برنامه‌های هفته دفاع مقدس برشمرد و اضافه کرد: امسال برنامه راوی شو با شرکت ۱۰۰دانشجو با حضور اساتید برجسته کشوری بصورت آموزش محور در استان برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/ ۱۳۰۰/د

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان