۱۱/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۱ شنبه

صبح قزوین بیش از ۱۲ هزار زائر قزوینی از مرز مهران به استان منتقل شدند
کد خبر: ۳۵۹۴۶۱ تاریخ انتشار: ۱۴۰۱/۶/۳۱ ساعت: ۱۲:۴۷ ↗ لینک کوتاه

مدیرکل راهداری قزوین:

بیش از ۱۲ هزار زائر قزوینی از مرز مهران به استان منتقل شدند

جواد حق لطفی گفت: طبق آخرین آمار ۱۲هزار و ۴۰۰زائر قزوینی از مرز مهران توسط ناوگان حمل و نقل جاده‌ای به استان بازگشتند. 

بیش از ۱۲ هزار زائر قزوینی از مرز مهران به استان منتقل شدند
جواد حق لطفی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین؛ اظهار کرد: همزمان با آغاز سفرهای اربعین طی شهریورماه امسال ۱۵هزار و ۴۱۷زائر قزوینی توسط 578 دستگاه ناوگان حمل و نقل عمومی استان به مرز مهران اعزام شدند.

وی افزود: در این مدت علاوه بر فعالیت شبانه‌روزی سامانه ۱۴۱ پاسخگویی به سوالات و شکایات زائران مرکز مدیریت راه‌ها نیز با برپایی میز خدمت در محل ترمینال مرکزی قزوین، این امکان فراهم شد تا زائران بتوانند مراتب شکایات را به ویژه درخصوص عدم رعایت موارد ایمنی و نرخ مصوب بلیت را منعکس کنند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قزوین بیان کرد: علاوه بر میز خدمت مستقر در استان قزوین، هماهنگی لازم برای اعزام تعدادی از کارکنان راهداری به پایانه مرزی مهران در ایلام انجام شد تا نیازهای زائران به ناوگان برطرف شود. 

حق لطفی اذعان کرد: همچنین با هماهنگی که با کمیته مردمی ستاد اربعین صورت گرفت 90 نیروی جهادی با عنوان "زائریار" برای انجام عملیات سکوداری و راهنمایی زائران به همراه کارکنان راهداری به مرز مهران اعزام شدند.

وی عنوان کرد: اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قزوین در آستانه اربعین امسال برای اجرای زیرساخت‌های جاده‌ای در استان ایلام تعداد هشت دستگاه ماشین‌آلات به همراه راهداران خود را طی سه مرحله از خردادماه به مرز مهران اعزام کرد که طول ۴۰کیلومتر از جاده ایلام_مهران خط‌ کشی و ۶کیلومتر را تعریض و شانه‌سازی شد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قزوین ادامه داد: همچنین در شهریورماه نیز 20 دستگاه ماشین‌آلات نیمه سنگین و سبک را برای کمک به مدیریت بازگشت زائرین اعزام کردیم.

حق لطفی ابراز کرد: طبق آخرین آمار ۱۲هزار و ۴۰۰زائر قزوینی از مرز مهران توسط ناوگان حمل و نقل جاده‌ای به استان بازگشتند. 

وی در پایان گفت: در طول این مدت علاوه بر بازدیدهای مستمر، کمیسیون‌های حمل و نقل مربوط به تخلفات ناوگان، رانندگان و مالکان ناوگان تشکیل شد تا سریع‌تر به تخلفات رسیدگی شود.

انتهای پیام/1003

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان