۱۰/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۳۱ جمعه

صبح قزوین دشمن به دنبال عقده‌گشایی نسبت به نظام و انقلاب است
کد خبر: ۳۵۹۴۶۰ تاریخ انتشار: ۱۴۰۱/۷/۲ ساعت: ۹:۱۵ ↗ لینک کوتاه

نماینده مردم آوج و بوئین زهرا در مجلس:

دشمن به دنبال عقده‌گشایی نسبت به نظام و انقلاب است

روح‌الله عباسپور گفت: متاسفانه شاهد هستیم که هرگاه شرایط بحرانی در کشور رخ می‌دهد، عوامل داخلی و نفوذی دشمن در شبکه‌های اجتماعی و فضای مجازی ورود پیدا کرده و در راستای تحقق اهداف خود موج سواری می‌کنند و درصدد این هستند با سوء استفاده از احساسات و هیجانات مردم، آنها را به کف خیابان‌ها کشانده و مقابل نظام قرار دهند.

دشمن به دنبال عقده‌گشایی نسبت به نظام و انقلاب است
روح‌الله عباسپور در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی صبح قزوین؛  با اشاره به اغتشاشات اخیر اظهار کرد: مردم ما باید این موضوع را در نظر بگیرند که دشمن همواره به دنبال التهاب آفرینی و ایجاد آشوب در کشور است و از هر فرصتی برای رسیدن به هدف خود استفاده می‌کند.
 
وی ادامه داد: رسانه‌های بیگانه و عوامل داخلی دشمن کینه‌ای دیرینه نسبت به نظام جمهوری اسلامی ایران دارند و از هر فرصتی برای ضربه زدن به نظام استفاده می‌کنند.
 
نماینده مردم آوج و بوئین زهرا در مجلس عنوان کرد: متاسفانه شاهد هستیم که هرگاه شرایط بحرانی در کشور رخ می‌دهد، عوامل داخلی و نفوذی دشمن در شبکه‌های اجتماعی و فضای مجازی ورود پیدا کرده و در راستای تحقق اهداف خود موج سواری می‌کنند و درصدد این هستند با سوء استفاده از احساسات و هیجانات مردم، آنها را به کف خیابان‌ها کشانده و مقابل نظام قرار دهند.
 
عباسپور اذعان کرد: خوشبختانه مردم ایران بارها بصیرت خود را نشان داده و این بار نیز انتظار داریم که در مقابل این مسئله منطقی برخورد کنند چراکه خوشبختانه ما کشوری ضابطه‌مند و قانونمند داریم و اگر مردم به خاطر حادثه تلخی که برای خانم امینی رخ داده و همه ما را متاثر کرده است نیز مطالبه‌ای دارند باید از طریق مجاری قانونی مسائل را پیگیری کنند.
 
وی عنوان کرد: خوشبختانه اکنون در این ماجرا سران سه قوه اعم از رئیس قوه قضائیه، رئیس مجلس و رئیس جمهور و سازمان پزشکی قانونی کشور ورود پیدا کردند تا بررسی‌های لازم صورت گیرد و در صورت هر گونه اغماض و خطا از جانب افراد، بدون شک برخورد قانونی انجام خواهد شد.
 
این مسئول ابراز کرد: آنچه در این حادثه واقعیت دارد این است که دشمن از این صحنه سؤاستفاده می‌کند؛ عواملی که ۴۳ سال نظام جمهوری اسلامی ایران را تحریم و دچار مشکل کردند اکنون به میدان آمده‌اند تا به بهانه مهسا امینی از این مسئله به نفع اهدافشان بهره‌برداری کرده و مردم را مقابل نظام، انقلاب و حاکمیت قرار دهند.
 
نماینده مردم آوج و بویین زهرا در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: نیروی انتظامی برای تامین امنیت جامعه خدمات بی‌سابقه‌ای داشته و چه در مرزها و چه در داخل با تهدیداتی که عوامل تروریست ایجاد می‌کند همواره مبارزه کرده و در درگیری‌ها و مسائل برون مرزی در حالت آماده‌باش بوده و از امنیت ملت ایران دفاع می‌کنند.

وی ابراز کرد: نیروی مقدس انتظامی سالانه چندین شهید تقدیم کشور می‌کنند و به طور قطع می‌توان گفت تنها سازمانی است که باب شهادت هیچگاه به روی آن بسته نیست.
 
عباسپور اذعان کرد: باید در نظر بگیریم که نیروی انتظامی خدوم چه فداکاری‌ها و ایثارگری‌هایی برای جمهوری اسلامی ایران داشته و در روزهای اخیر نیز دو نفر از جوانان نیروی انتظامی که فرزندان این مرز و بوم بودند به شهادت رسیدند.
 
نماینده مردم آوج و بویین زهرا در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: در حوزه عفاف و حجاب باید عوامل فرهنگی مقداری فعال‌تر در صحنه ورود پیدا کنند در حالی که متأسفانه دستگاه‌های فرهنگی در برخی زمینه‌ها حضور فعال ندارند و خوب عمل نمی‌کنند که باعث بروز مسائلی در این زمینه می‌شود.
 
انتهای پیام/1003

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان