۱۸/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۰۹ پنجشنبه

صبح قزوین لیدرهای اغتشاشات قزوین دستگیر شدند
کد خبر: ۳۵۹۴۵۸ تاریخ انتشار: ۱۴۰۱/۶/۳۱ ساعت: ۱۰:۵۹ ↗ لینک کوتاه

رئیس کل دادگستری استان قزوین:

لیدرهای اغتشاشات قزوین دستگیر شدند

علی شعبانی گفت: با تلاش نیروهای اطلاعاتی، امنیتی و انتظامی، برخی از سران اغتشاشات شناسایی و دستگیر شده‌اند .

لیدرهای اغتشاشات قزوین دستگیر شدند
به گزارش خبرنگار اجتماعی صبح قزوین؛ علی شعبانی با بیان اینکه باید علت فوت دختر نوجوان سقزی از مسیرهای قانونی پیگیری و اعلام شود، گفت: مردم فریب این افراد را نخورند و از حضور در تجمعات اغتشاشگران خودداری کنند و در مواقعی که در سطح شهر حضور دارند از نزدیک شدن به اجتماع این افراد دوری نمایند.
 
وی افزود: با تلاش نیروهای اطلاعاتی، امنیتی و انتظامی، برخی از سران اغتشاشات شناسایی و دستگیر شده‌اند و شناسایی و بازداشت این افراد ادامه دارد.
 
مقام ارشد قضایی استان در ادامه بیان کرد: عده قلیلی هنجارشکن و قانون شکن درصدد از بین بردن امنیت جامعه، تخریب و آتش زدن مساجد، تخریب اموال عمومی و مجروح کردن مأموران نیروی انتظامی هستند.
 
شعبانی همچنین اذعان کرد: در آینده نزدیک اطلاعات تکمیلی افراد و سران اغتشاشات منتشر می‌شود و برخورد ما با آنها سخت و قاطع خواهد بود.
 
این مقام مسئول یادآور شد: متاسفانه قاطبه افراد دستگیر شده، فریب خورده اند و به والدین توصیه می‌کنیم از حضور فرزندانشان در اغتشاشات جلوگیری کنند.
 
رییس کل دادگستری استان قزوین در پایان خاطرنشان کرد: دشمنان به دنبال براندازی نظام جمهوری اسلامی هستند و حجاب و عفاف، برای آنها بهانه است و نباید جوانان فریب آنها را بخورند.

انتهای پیام/ ۱۳۰۰

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان