۱۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۱۰ جمعه

صبح قزوین امریکا به برکت بازوان توانمند رزمندگان هیچ قدرتی ندارد
کد خبر: ۳۵۹۴۴۱ تاریخ انتشار: ۱۴۰۱/۶/۳۰ ساعت: ۱۷:۲۴ ↗ لینک کوتاه

نماینده ولی فقیه در استان قزوین:

امریکا به برکت بازوان توانمند رزمندگان هیچ قدرتی ندارد

آیت‌الله عبدالکریم عابدینی گفت: امروز قدرت امریکا طبل توخالی هم نیست و به برکت بازوان توانای رزمندگان و سند ایمانی پیشکسوتان دفاع مقدس هیچ قدرتی ندارد.

امریکا به برکت بازوان توانمند رزمندگان هیچ قدرتی ندارد
به گزارش خبرنگار فرهنگ و هنر صبح قزوین، آیت‌الله عابدینی عصر امروز در مراسم تجلیل و تکریم سراسری از یک میلیون پیشکسوت دفاع مقدس و مقاومت که در سالن اجتماعات استانداری قزوین برگزار شد، اظهار کرد: با اندکی تامل می‌توان دریافت که قدرت و هیبت دروغین دشمنان که روزی با تکیه به آن به جهانیان زور می‌گفتند امروز فروریخته و حتی طبل توخالی هم نیست.

وی افزود: امروز امریکا به برکت بازوان توانای رزمندگان و سند ایمانی پیشکسوتان دفاع مقدس هیچ قدرتی ندارد.

نماینده ولی فقیه در استان قزوین بیان کرد: خداوند در قرآن بیان می‌کند《 در راه خدا جهاد کنید آن گونه که شایسته است؛ در جای دیگری هم در سوره آل عمران اشاره می‌کند《 ای کسانی که ایمان آورده‌اید، تقوای خدا را پیشه کنید آن گونه که شایسته خداست و هرچه می توانید در پی تقوای الهی باشید؛ با تامل در این آیات متوجه می‌شویم که تقوا تنها به حرف نیست بلکه منطبق شدن انسان با کلام خدا و دوری از نفاق و ظاهرسازی است و این تقوا به انسان سربلندی عزت می‌دهد چراکه معدن بصیرت است.

انسان با یاد خدا در عرصه‌های زندگی سربلند می‌شود

عابدینی ادامه داد: تقوا و تلاوت قرآن را باید به حقش برسانیم و با قرآن مانوس شده و دستورات آن را سرلوحه زندگی خود قرار دهیم؛ علاوه بر آن به صداقت، درستی، مهربانی، امر به معروف و نهی از منکر توجه کنیم.

وی با تاکید بر اینکه باید سه حق جهاد، تلاوت قرآن و تقوا را ادا کنیم، عنوان کرد: تفاوت بین مجاهدان فی سبیل‌الله با سایرین در این سه کلید واژه مهم است.

امام جمعه قزوین تصریح کرد: شما رزمندگان ثابت قدم و باتقوا بوده و یاد خدا را در نظر داشتید، امروز هم از خدا زیاد یاد کنید تا در تمام عرصه‌ها سربلند باشید.

عابدینی ابراز کرد: امروز باید با توکل به خدا و ایمان به حرکت خود ادامه دهیم و شما رزمندگان اگر کاری کنید یاری خدا پشتیبانتان خواهد بود و مغلوب کسی نخواهید شد.

وی گفت: دشمن با شیطنت‌های خود به دنبال تغییر اولویت‌های نظام است اما شما در مقابل این فتنه‌ها همواره ایستادگی می‌کنید و دشمن نمی‌تواند کاری به جلو ببرد‌.

انتهای پیام/۴۰۰۶

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان