۱۱/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۱ شنبه

صبح قزوین شوک صبحگاهی دقیقی
کد خبر: ۳۵۹۴۳۵ تاریخ انتشار: ۱۴۰۱/۶/۳۰ ساعت: ۱۰:۱۴ ↗ لینک کوتاه

شوک صبحگاهی دقیقی

در ساعات ابتدایی بامداد ۳۰ شهریور سعید دقیقی در صفحه مجازی خود اعلام کرد که از سمت خود به عنوان سرمربی استعفا خواهد کرد.

شوک صبحگاهی دقیقی
به گزارش سرویس ورزشی صبح قزوین به نقل از ایسنا؛شمس آذر قزوین عصر ۲۹ شهریور ۱۴۰۱ در هفته پنجم لیگ یک فوتبال با برتری ۲ بر یک مقابل شهرداری همدان یک برد خانگی را در کارنامه خود ثبت و صدر جدول را به نام خود تثبیت کرد اما در ساعات ابتدایی بامداد ۳۰ شهریور سعید دقیقی در صفحه مجازی خود اعلام کرد که از سمت خود به عنوان سرمربی استعفا خواهد کرد.

هفته پنجم لیگ یک فوتبال در قزوین با برگزاری حساس‌ترین بازی هفته بین تیم‌های شمس آذر قزوین به‌عنوان میزبان و شهرداری همدان در حالی پرهیجان آغاز شد که اعلایی، استاندار قزوین از مردم برای حضور در ورزشگاه و تشویق تیم شمس‌آذر دعوت کرده بود.

پیش از شروع بازی، بازیکنان شمس آذر با لباس‌های منقوش به عکس «عباس عسگری» بازیکن مصدوم خود وارد زمین شدند و عکس یادگاری گرفتند.

استاندار هم طبق وعده به همراه فرزندش، مدیران ارشد استانی و اصحاب رسانه وارد جایگاه ویژه ورزشگاه شد و یک نیمه به تماشای فوتبال نشست.

شمس آذر در چمن ورزشگاه سردار آزادگان با قدرت بازی را آغاز کرد به طوری که نیمه اول به طور کامل در اختیار شاگردان دقیقی بود و بازیکنان همدانی تحت تأثیر بازی رو به جلوی شمس آذری‌ها قرار گرفتند.

در پایان ۹۰ دقیقه تلاش ۲ تیم و با حضور بیش از ۳۰۰۰ هوادار پرشور، این شاگردان دقیقی بودند که با برتری ۲ بر یک صدر جدول را به نام خود تثبیت کردند و با اختلاف چهار امتیازی نسبت به حریفان مهیای بازی هفته بعد شدند.

بازی‌هایی که حکم فینال دارند

در پایان بازی و در نشست خبری که با حضور خبرنگاران قزوینی برگزار شد، سعید دقیقی، سرمربی شمس‌آذر از بازی‌های فینال‌گونه شاگردانش گفت و احمد جمشیدیان، سرمربی شهرداری همدان از شانس‌هایی که وارد دروازه شمس‌آذر سخن نشد.

سعید دقیقی در نشست خبری پایان بازی با تشکر از استاندار و حمایت هواداران سخنانش را آغاز کرد و درخواستش حضور و حمایت همه‌جانبه از باشگاه شمس آذر و تشکر از مدیریت و بازیکنان بود.

سرمربی شمس آذر مثل چند بازی گذشته هر بازی را مانند یک بازی فینال یاد کرد و گفت: سخن گفتن در فوتبال کار سختی نیست اما عمل کردن و به عنوان یک تیم با کسب ۱۳ امتیاز، بیشترین گل زده و کمترین گل خورده یک کار تیمی و سخت است.

وی با بیان اینکه می‌توانستیم گل‌های بیشتری را وارد دروازه شهرداری همدان کنیم اما یک گل خوردیم، ادامه داد: گلی که خوردیم مثل یک سیلی بود چون به بازیکنانم تذکر داده بودم که مراقب باشند ولی با بی‌دقتی گل وارد دروازه ما شد.

دقیقی درباره بازی با تیم فجر شهید سپاسی شیراز که در جدول رده بندی در تعقیب شمس آذر است باز هم یک تعبیر داشت و اظهار کرد: این بازی هم برای ما حکم فینال دارد.

شانس ما برای برد کم نبود

احمد جمشیدیان هم در این نشست خبری گفت: بازی خوب و جانداری از ۲ تیم شاهد بودیم، در نیمه اول تحت تأثیر عملکرد بازیکنان شمس آذر بودیم که موقعیت خوبی داشتند و در نهایت گل دریافت کردیم.

سرمربی تیم شهرداری همدان در ادامه بیان کرد: ما در نیمه دوم تغییر تاکتیک دادیم و کل نیمه دوم در اختیار ما بود و به گل رسیدیم و در مجموع می‌توانستیم گل‌های بیشتری بزنیم و شانس ما برای برد کم نبود.

وی که نسبت به گل دوم اعتراض داشت، گفت: صحنه گل را هنوز ندیده‌ام اما به تصمیم داور اعتماد می‌کنم، صحنه گل دوم شمس آذر، داور سوت پنالتی زد ولی بعد تصمیم خود را عوض کرد و ما به آن احترام می‌گذاریم.

شوک صبحگاهی دقیقی

در پایان این بازی و در دقایق اولیه بامداد ۳۰ شهریور، سعید دقیقی در صفحه فضای مجازی خود ضمن اعلام استعفای خود از هدایت تیم شمس آذر را به مسئولان تیم تقدیم خواهد کرد و در پی این اقدام تیم و لیگ وارد شوک شد، با این حال باید منتظر تصمیم هیئت مدیره و مدیریت باشگاه شمس آذر نسبت به این تصمیم دقیقی و ادامه روند همکاری با وی بود.

انتهای پیام/1404

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان