۱۷/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۷ جمعه

صبح قزوین برگزاری ۲۰ عنوان برنامه و ۶۰ فعالیت در هفته دفاع مقدس
کد خبر: ۳۵۹۴۲۰ تاریخ انتشار: ۱۴۰۱/۶/۲۹ ساعت: ۹:۵۵ ↗ لینک کوتاه

معاون هماهنگ‌کننده نیرو انتظامی قزوین خبر داد

برگزاری ۲۰ عنوان برنامه و ۶۰ فعالیت در هفته دفاع مقدس

سرهنگ علی چگینی با اشاره به برگزاری حدود ۲۰ برنامه و ۶۰ فعالیت در هفته دفاع مقدس گفت: شرکت در رژه نیروهای مسلح به میزبانی لشکر ۱۶ زرهی به طور موتوری و پیاده، عطرافشانی گلزار شهدا در مرکز استان و شهرستان‌های تابعه از جمله برنامه‌های هفته دفاع مقدس است.

برگزاری ۲۰ عنوان برنامه و ۶۰ فعالیت در هفته دفاع مقدس
به گزارش خبرنگار فرهنگ و هنر صبح قزوین؛ نشست خبری فرماندهان ارشد نظامی و انتظامی استان قزوین با محوریت تشریح برنامه‌های دفاع مقدس عصر روز گذشته در معراج الشهدای قزوین برگزار شد.

سرهنگ علی چگینی، معاون هماهنگی نیروی انتظامی استان قزوین در این نشست اظهار کرد: تاریخ ۸ ساله دفاع مقدس، میراثی ماندگار برای تمام نسل‌هاست چراکه برپایه شور و عشق و ایمان در دل مجاهدین اسلام بنا شده است.

وی با بیان اینکه جهاد تبیین درواقع می‌تواند یادآور هفته‌ دفاع مقدس باشد، افزود: استمرار مجاهدت‌ها برای لبیک‌گویی به ندای ولی امر مسلمین است و ما در مقابله با جنگ نرم و استکبار جهانی آماده هستیم.

چگینی با اشاره به برگزاری حدود 20 برنامه و 60 فعالیت در هفته دفاع مقدس اظهار کرد: از جمله برنامه‌ها می‌توان به دیدار با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه قزوین، دلجویی از خانواده‌های معظم شهدا، ایثارگران و آزادگان، همایش نکوداشت پیشکسوتان دفاع مقدس، شرکت در رژه نیروهای مسلح به میزبانی لشکر 16 زرهی به طور موتوری و پیاده، عطرافشانی گلزار شهدا در مرکز استان و شهرستان‌های تابعه، شرکت در برنامه زنده تلویزیونی با حضور هیات رئیسه فراجا و خانواده‌ها و کارکنان آنان، حضور در یادواره‌های شهدا، تکریم از 150 نفر از پیشکسوتان فراجا که در جنگ تحمیلی شرکت کرده‌اند، اشاره کرد.

وی افزود: اجرای مسابقات فرهنگی و ورزشی، تولید محتوا از رشادت‌ها و جانفشانی‌های فراجا در دفاع مقدس، حضور پیشکسوتان در برنامه زنده تلویزیونی در قالب روایتگری و اجرای طرح ترافیکی، امنیتی و انتظامی از دیگر برنامه‌های پیش‌بینی شده فراجا در هفته دفاع مقدس خواهد بود.
چگینی ادامه داد: 15 اکیپ پلیس در قالب دوچرخه‌سوار به منظور راهنمایی شهروندان در چهارراه‌ها و معابر مستقر می‌شوند که با توجه به جشن ورود دانش‌آموزان به مدارس با مشکل ترافیکی مواجه نشویم.

معاونت هماهنگی فراجا در پایان گفت: حفظ اقتدار نظام، حراست از مرزها و حفظ عزت و شرف مرزها یکی از حساس‌ترین و بارزترین برهه‌ها از حیات راستین ملت است که همچون نگینی تا همیشه بر تاریخ حماسه و ایثار و پایداری آزادگان جهان می‌درخشد.

انتهای پیام/۲۰۰۱

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان