۱۶/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۶ پنجشنبه

صبح قزوین بیش‌از ۲۷۰ عنوان برنامه در هفته دفاع مقدس برگزار می‌شود
کد خبر: ۳۵۹۴۱۴ تاریخ انتشار: ۱۴۰۱/۶/۲۸ ساعت: ۲۱:۲۲ ↗ لینک کوتاه

معاون هماهنگ‌کننده سپاه صاحب الامر(عج):

بیش‌از ۲۷۰ عنوان برنامه در هفته دفاع مقدس برگزار می‌شود

سرهنگ حمزه برین گفت: بیش از ۲۷۰ برنامه با هدف گرامیداشت هفته دفاع مقدس در قزوین برگزار می‌شود.

بیش‌از ۲۷۰ عنوان برنامه در هفته دفاع مقدس برگزار می‌شود
به گزارش خبرنگار فرهنگ‌وهنر صبح قزوین؛ سرهنگ حمزه برین در نشست خبری که عصر امروز به مناسبت تشریح برنامه‌های هفته دفاع مقدس در معراج شهدای قزوین برگزار شد، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره امام راحل و شهدای گرانقدر انقلاب اظهار کرد: روز به روز نقش انقلاب اسلامی در جهان، ظهور و بروزی بیشتری پیدا می‌کند و فرهنگ مقاومت، نه تنها در حوزه جنگ سخت بلکه در حوزه جنگ نرم نیز روح خود را به نمایش می‌گذارد.

وی افزود: ماجرای کرونا این را به ما نشان داد که در حوزه سلامت هم می‌شود شهید شد؛ لذا دفاع مقدس فرصتی برای تجلیل از همه شهداست.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه استان قزوین با بیان اینکه هفته دفاع مقدس فرصتی برای حفظ و تکثیر روحیه ایثار و مقاومت است، گفت: رمز تحقق بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی در روحیه ایثار، شهادت و مقاومت است.

این مقام مسئول در ادامه افزود: برنامه‌های گرامیداشت هفته دفاع مقدس در یکهزار پایگاه و حوزه مقاومت بسیج با مشارکت بیش از ۲۰ قشر به مدت ۱۰ روز برگزار خواهد شد.


برین یادآور شد: بیش‌از ۲۷۰ برنامه با ۶۷ عنوان برای هفته دفاع مقدس در نظر گرفته شده که در گام اول تجلیل از رزمندگان و پیشکسوتان و شهدا را خواهیم داشت.

وی افزود: ۱۲ هزار دیدار از خانواده شهدا و پیشکسوتان دفاع مقدس را آغاز و برگزاری بیش از ۱۸۰ یادواره شهدا در سطح استان پیش بینی شده است.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه استان قزوین اضافه کرد: همچنین ۶۰ برنامه «آبروی محله» در محلات مختلف قزوین با هدف گرامیداشت یاد شهدای دفاع مقدس برگزار خواهد شد.


برین، برگزاری ۶۰ نشست بصیرتی و سیاسی را از دیگر برنامه‌های هفته دفاع مقدس در قزوین یاد کرد و افزود: ۷۰ همایش فرهنگی، ۲۰ کارگاه مهارتی، ۴۰ مسابقات ورزشی از دیگر برنامه‌هایی است که در این هفته برگزار خواهد شد.

این مقام مسئول ادامه داد: تجلیل از روحیه ایثار و مقاومت در حوزه کادر درمان را خواهیم داشت که به طور ویژه در تاکستان برگزار می‌شود.

وی افزود: ۳۰ گروه جهادی سازماندهی شده که در هفته دفاع مقدس در مناطق مختلف استان در حوزه‌های فرهنگی، عمرانی و درمانی فعالیت خواهند کرد.

برین گفت: اجرای نمایشگاه دفاع مقدس و بازخوانی عملیات والفجر۸ را در تیپ۸۲ صاحب‌الامر(عج) قزوین خواهیم داشت که به مدت ۱۰ شب و ۱۰ روز برای دانش آموزان و خانواده‌ها برنامه اجرا می‌شود.


معاون هماهنگ‌کننده سپاه استان قزوین با اشاره به اینکه هفت پروژه عمرانی سپاه استان در هفته دفاع مقدس افتتاح می‌شود، ابراز کرد: رزمایش کمک‌های مومنانه در راستای امر مقام معظم رهبری در قالب ۲۰ هزار بسته کمک معیشتی و لوازم التحریر به ارزش ۵۰۰هزار تومان برگزار خواهد شد.

این مقام مسئول در پایان یادآور شد: در طول سه سال درگیری با کرونا تا کنون ۵۴۰میلیارد تومان بسته معیشتی توسط سپاه استان و همکاری خیرین در قالب رزمایش کمک‌های مومنانه به نیازمندان اهدا شده است.

انتهای پیام/ ۱۳۰۰

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان