۱۶/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۶ پنجشنبه

صبح قزوین رئیس جدید دادگستری شهرستان البرز منصوب شد
کد خبر: ۳۵۹۴۰۷ تاریخ انتشار: ۱۴۰۱/۶/۲۸ ساعت: ۱۴:۱۹ ↗ لینک کوتاه

طی حکمی از سوی رئیس قوه قضاییه؛

رئیس جدید دادگستری شهرستان البرز منصوب شد

طی حکمی از سوی رئیس قوه قضاییه، ابراهیم احمدی گودینی به سمت رییس جدید دادگستری شهرستان البرز منصوب شد.

رئیس جدید دادگستری شهرستان البرز منصوب شد
به گزارش صبح قزوین؛ علی شعبانی در آئین تکریم و معارفه رئیس دادگستری شهرستان البرز که در تالار شهر الوند برگزار شد، اظهار کرد: شرایط کنونی کشور به گونه‌ای است که ایجاب می‌کند همه ما مسئولان همدل، همراه و همسو باشیم، زیرا همه یک هدف را دنبال و آن اعتلای نظام مقدس جمهوری اسلامی است و باید به این باور برسیم که با همفکری می‌توان گره از مشکلات جامعه گشود.

وی افزود: دستگاه قضائی در واقع تضمین کننده تحقق عدالت و ناظر بر اجرای صحیح قوانین است و انتظار این است که این عدالت ابتدائا در درون دستگاه قضائی محقق شود و خود بری از فساد باشد، تا بتواند در مقابل فساد و مفسد بایستد و برخورد جدی کند.

این مسئول بیان کرد: انتظاری که مردم از دستگاه قضائی دارند برخورد جدی با مفاسد است و در دوره تحول قوه قضائیه این بارقه امید در دل مردم ایجاد شده که دستگاه قضائی با کجروی ها و تخلفات برخورد می‌کند و این موضوع باید با جدیت پیگیری شود تا متخلفین و مفسدان موجب ناامیدی در جامعه نشوند.

شعبانی گفت: دستگاه قضائی خدمات بسیار وسیع، متنوع و متعددی را به طور مستقیم و غیر مستقیم به سایر دستگاه‌ها و مردم ارائه می‌دهد، به همین خاطر کار در دستگاه قضائی بسیار پیچیده و سخت است و به مسئولان و مردم توصیه می‌شود که پیوسته دستگاه قضائی را همراهی کنند، زیرا دستگاه قضائی علیرغم استقلالی که دارد انعطاف پذیر است، تا بتواند به تناسب جامعه خدمات مطلوبی را ارائه دهد.

وی افزود: فصل خصومت و ایجاد صلح و سازش در پرونده‌های قضائی، کاهش جمعیت کیفری، تسریع در روند رسیدگی به پرونده‌ها، برخورد قاطع با متخلفان و مفسدان، استفاده از ظرفیت شورای حل اختلاف و معتمدین از اولویت‌های دستگاه قضائی است و قطعاً این مسائل در دادگستری شهرستان البرز نیز با جدیت پیگیری و دنبال خواهد شد.

رئیس کل دادگستری استان قزوین در پایان خاطرنشان کرد: آقای احمدی با سابقه بالای قضائی و کسب تجربه در مرکز استان به این شهرستان آمده‌اند و به ایشان توصیه می‌کنیم تا با تعامل سازنده با سایر نهادها و مردم در راستای تحقق عدالت، احقاق حق، اجرای قانون و تأمین امنیت عمومی گام‌های مؤثر بردارند و در این مسیر از هیچ کوششی دریغ نکند.

ابراهیم احمدی گودینی، رئیس جدید دادگستری شهرستان البرز نیز در این مراسم گفت: واحدهای تولیدی متعددی به دلیل صنعتی بودن البرز در این شهرستان فعالیت دارند و قطعاً یکی از برنامه‌های دادگستری شهرستان البرز پیگیری مستمر مسائل و مشکلات واحدهای صنعتی و تولیدی خواهد بود و مسائل این حوزه در نشست‌های ستاد اقتصاد مقاومتی مورد بررسی و گره گشایی قرار خواهد گرفت.

احمدی ادامه داد: یکی دیگر از برنامه‌های دستگاه قضائی این شهرستان برخورد بدون اغماض با جرایم و مجرمان خشن است و بدون شک در برخورد با اینگونه افراد به هیچ عنوان کوتاه نمی آییم و اجازه نخواهیم داد این اقراد با اقدامات مجرمانه خود جولان دهند و برخورد سخت در انتظار آنها است.

گفتنی است در این مراسم از زحمات و تلاش‌های محمود محمودخانی تقدیر و ابراهیم احمدی گودینی، معاون سابق دادستان قزوین به سمت رئیس دادگستری شهرستان البرز معرفی شد.

انتهای پیام/ 1300/د

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان