۲۰/ربيع الأول/۱۴۴۶

-

۱۴۰۳/۰۷/۰۲ دوشنبه

صبح قزوین مراسم جاماندگان اربعین حسینی در قزوین برگزار می‌شود
کد خبر: ۳۵۹۲۵۵ تاریخ انتشار: ۱۴۰۱/۶/۱۶ ساعت: ۱۴:۲۲ ↗ لینک کوتاه

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان قزوین:

مراسم جاماندگان اربعین حسینی در قزوین برگزار می‌شود

حجت‌الاسلام یوسف پورآرین از برگزاری مراسم جاماندگان اربعین حسینی در استان قزوین خبر داد.

مراسم جاماندگان اربعین حسینی در قزوین برگزار می‌شود
به گزارش خبرنگار فرهنگ‌وهنر صبح قزوین، حجت‌الاسلام یوسف پورآرین پیش از ظهر امروز در جلسه هماهنگی برنامه‌های ستاد اربعین حسینی که با حضور کبیری معاون سیاسی استاندار در سالن اجتماعات استانداری قزوین برگزار شد، اظهار کرد: زیارت اربعین امام حسین (ع) از توفیق‌های بسیار بزرگی به‌شمار می‌رود، که به برکت پیروزی انقلاب اسلامی و تدابیر نظام، خیل مشتاقان حضرتش از آن بهره‌مند می‌شوند.
 
وی خاطرنشان کرد: پیاده‌روی عظیم اربعین، با شعارها و مرثیه‌ها و اهداف بلند دیگر آن، مصداق میدان فرهنگی عظیمی است که هویت شیعی را به رخ دشمنان اسلام و وهابیت تکفیری می‌کشاند.
 
مدیر کل تبلیغات اسلامی استان قزوین در خطاب به جاماندگان از مراسم پیاده روی اربعین حسینی ابراز کرد: افرادی که بنا به‌ هر دلیلی از کاروان پیاده‌‌روی اربعین حسینی جا مانده‌اند و توفیق زیارت حضوری نداشته‌اند، می‌توانند در آیین پیاده‌روی جاماندگان شرکت کنند و از دور به امام حسین (ع) سلام و عرض ارادت نمایند.
 
پورآرین خاطرنشان کرد: اداره کل تبلیغات اسلامی استان قزوین برنامه‌های ویژه‌ای برای افراد جامانده از مراسم پیاده روی اربعین حسینی در استان قزوین خواهد داشت.
 
وی ادامه داد: این برنامه راس ساعت 10 صبح روز اربعین از میدان میرعماد شروع و پیاده روی به مقصد امامزاده حسین(ع) ادامه خواهد داشت، که این برنامه همراه با تجمع عاشقان ابا عبداله الحسین(ع) و سخنرانی و قرائت زیارت اربعین به پایان خواهد رسید. 
 
گفتنی است با تدبیر ستاد برگزاری مراسم پیاده روی جاماندگان اربعین، تاکنون بیش از 20 موکب در مسیر پیاده روی آماده خدمت رسانی به هم استانی‌ها خواهند بود.

انتهای پیام/ ۱۳۰۰

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان