۰۹/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۳۰ پنجشنبه

صبح قزوین ظرفیت پذیرش هیئت علمی دانشگاه فرهنگیان قزوین افزایش می‌یابد
کد خبر: ۳۵۹۱۳۳ تاریخ انتشار: ۱۴۰۱/۶/۸ ساعت: ۱۵:۱۰ ↗ لینک کوتاه

رئیس دانشگاه فرهنگیان استان:

ظرفیت پذیرش هیئت علمی دانشگاه فرهنگیان قزوین افزایش می‌یابد

حمیدرضا مشهدی گفت: ظرفیت پذیرش هیئت علمی در دانشگاه فرهنگیان استان قزوین طی سال‌جاری نسبت به سال‌های قبل افزایش می‌یابد.

ظرفیت پذیرش هیئت علمی دانشگاه فرهنگیان قزوین افزایش می‌یابد
به گزارش خبرنگار علم و فناوری صبح قزوین؛ حمیدرضا مشهدی ظهر امروز در آئین افتتاحیه مرکز نوآوری و کارآفرینی دانشگاه فرهنگیان استان قزوین که با حضور معاون آموزشی وزیر علوم و تحقیقات در این دانشگاه برگزار شد، اظهار کرد: ظرفیت پذیرش هیئت علمی در سال‌ جاری نسبت به سال‌های قبل افزایش می‌یابد.

وی افزود: بسیاری از دانشجویان دانشگاه فرهنگیان استان قزوین در مقطع کارشناسی ارشد مشغول تحصیل هستند که آمار آنها در مقایسه با سایر دانشگاه‌های استان بی‌نظیر است.

رئیس دانشگاه فرهنگیان استان قزوین با اذعان به اینکه این دانشگاه در سراسر کشور برگ زرینی را در درون کرونا از خود بر جای گذاشته است، افزود: ارائه 11 مرحله کمک مومنانه به مناطق محروم استان از جمله اقدامات است.

مشهدی اذعان کرد: دانشگاه فرهنگیان استان قزوین اولین واحد دانشگاهی در استان بود که سه روز بعد از شیوع کرونا، کلاس‎‌های مجازی دانشجویان را برگزار و سه الی چهار هفته بعد از شیوع این ویروس، کارگاه تولید ماسک رایگان در آن با همت گروه‌های جهادی آغاز به کار کرد.

وی افزود: با همت دانشجویان دانشگاه فرهنگیان استان قزوین، طرح جهاد تربیتی در هفت نوبت به دانش‌آموزان جامانده از تحصیل در آموزش و پرورش ارائه و پنج هزار دانش‌آموز شناسایی شد که در قالب اجرای این طرح، 180 دانشجو به منظور آموزش‌های لازم در ایام کرونا به مناطق محروم استان اعزام شدند.

این مسئول در پایان گفت: در ایامی که برای تزریق واکسن فراخوان داده شده بود، هیچ دانشگاهی به غیر از دانشگاه فرهنگیان برای پذیرش و استقرار متقاضیان اعلام آمادگی نکرد و 180 هزار نفر از شهروندان قزوینی با اختصاص فضای لازم در این دانشگاه واکسینه شدند.

انتهای پیام/4006

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان