۱۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۱۰ جمعه

صبح قزوین نظام سلطه در حال فروپاشی و سیر قهقرایی قرار دارد
کد خبر: ۳۵۹۱۲۹ تاریخ انتشار: ۱۴۰۱/۶/۸ ساعت: ۱۲:۱۱ ↗ لینک کوتاه

رئیس سازمان بسیج مستضعفین:

نظام سلطه در حال فروپاشی و سیر قهقرایی قرار دارد/ در مقابل دشمنان سر تعظیم فرود نخواهیم آورد

سردار سلیمانی با اشاره به اینکه امریکا در هر حال فروپاشی و طی کردن سیر قهقرایی است، گفت: ما در راه خدمت به مردم در مقابل هیچ دشمنی سر تعظیم فرود نخواهیم آورد و با تحقق دولت اسلامی و ورود به مرحله تمدن‌سازی ، عظمت دیگری را به تصویر خواهیم کشید.

نظام سلطه در حال فروپاشی و سیر قهقرایی قرار دارد
به گزارش خبرنگار اجتماعی صبح قزوین؛ سردار غلامرضا سلیمانی ظهر امروز در مراسم آغاز رزمایش سراسری اعزام گروه‌های جهادی میزخدمت کشوری و یادواره شهیدان رجایی و باهنر و شهدای کارمند استان که در سالن اجتماعات دانشگاه بین‌المللی امام خمینی(ره) قزوین برگزار شد، ضمن گرامیداشت یاد شهدا و تبریک هفته دولت اظهار کرد: به فرموده مقام معظم رهبری ملت ایران یک گذشته پرافتخاری دارد و آینده درخشانی در پیش‌رو در انتظار آن است و همگی از برکات انقلاب اسلامی است.

وی افزود: نظام مقدس عاشورایی به دست حضرت سیدالشهداء پایه‌گذاری و طی قرن‌های متمادی توسط معصومین(ع)، علما و مردم از آن محافظت شد و در دوره انقلاب با حضور مردم و رهبری امام راحل این بذر رشد و نظام علوی و عاشورایی از دل آن به ثمر نشست.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: ملت ایران برای تحقق نظام جمهوری اسلامی فداکاری‌ها، جانفشانی و ایثارگری‌‌های متعددی از خود نشان داد؛ باید قدردان این موهبت الهی باشیم و مقابل رفتارهای دشمنان هوشمندانه تصمیم بگیریم.

سلیمانی ادامه داد: یک زمانی در مقابل نظام جمهوری اسلامی ایران تمام ابر قدرت‌های جهانی ایستادند و نظام استکباری تمام ظرفیت‌های منطقه‌ای و جهانی را در مقابل ملت بزرگ ایران بسیج کرد اما در این اقدام پلید خود ناکام ماند.

این مقام مسئول تاکید کرد: امروز می‌بینیم که امریکای جنایتکار فاقد هرگونه تأثیرگذاری در منطقه غرب آسیا است و امریکایی‌هایی که در دوران پهلوی، ایران را استثمار کرده بودند هم اکنون توان رویارویی با ایران اسلامی را ندارد.

وی افزود: امروز با اینکه آمریکا ۵۰درصد توان اقتصادی و نظامی جهان را به خود اختصاص داده ولی قدرتش رو به زوال است؛ تمامی موسسات مطالعاتی و راهبردی غرب این تنزل را تایید می‌کنند.

سلیمانی ابراز کرد: امریکا در هر حال فروپاشی و طی کردن سیر قهقرایی است و این یکی از موفقیت‌های ملت عزیز ایران است که بزرگترین ائتلاف اقتصادی، سیاسی و امنیتی جهان را علیه خود خنثی کرده و از آن پیچ تاریخی به امامت امامین انقلاب عبور کرده است.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین افزود: امروز همه مولفه‌های مورد مطالعه مردم عزیثز ایران در حوزه‌های اقتصادی، فرهنگی، سیاسی و امنیتی و نظامی روند رو به رشد و صعودی است و در یک مسیر اعتلایی حرکت می‌کند.

وی اضافه کرد: دوران خدمت شهید رجایی کمتر از یک ماه بود اما در حقیقت یک دوره تاریخی را برای ملت قهرمان ایران رقم زد که برای آیندگان یک دوره درس آموز و ماندگار خواهد بود.

این مقام مسئول با بیان اینکه شهید رجایی ترجمان اسلام ناب در میدان خدمت بود، افزود: تلفیق یادواره شهیدان رجایی و باهنر با میز خدمت یک امر شایسته است؛ این کار جهادی و در امتداد راه شهید رجایی خواهد بود و در واقع در گام دوم انقلاب با میزهای خدمت راه شهدا را تداوم خواهیم بخشید.

سلیمانی عنوان کرد: از این پس مجالس و یادواره شهدا را با میزهای خدمت جهادی تلفیق خواهیم کرد و هر یادواره، آغاز یک خدمت مومنانه و جهادی برای ارائه خدمات است.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین افزود: بسیج تمام ظرفیت‌ها، توانایی‌ها و داشته‌های خود را به میدان خواهد آورد چون ملت ما یک ملت با ظرفیت عظیم است و در این مسیر صعودی و رو‌به جلو برای تحقق آرمان‌های انقلاب تلاش خواهیم کرد.

وی تاکید کرد: ما در راه خدمت به مردم در مقابل هیچ دشمنی سر تعظیم نخواهیم کرد و با تحقق دولت اسلامی و ورود به تمدن سازی نیز عظمت دیگری را به تصویر خواهیم کشید.

سلیمانی عنوان کرد: نظام سلطه به پایان خود رسیده‌اند؛ گفتمان آمریکایی‌ها و غربی‌ها رو به زوال است و امروز تنها گفتمان انقلاب اسلامی نجات بخش ملت‌ها خواهد بود.

وی تصریح کرد: نظام انقلاب اسلامی در آینده نه چندان دور قلب جهان را تسخیر و نمونه آن سرود سلام فرمانده است که در صحنه بین‌المللی خوش درخشید.

این مقام مسئول گفت: مقاومت باعث پیروزی انسان‌ها می‌شود چون این فرهنگ از دل عاشورا برآمده و انقلاب اسلامی و دفاع مقدس هم حاصل فرهنگ عاشورایی است.

وی افزود: امروز جبهه مقاومت بسیار گسترده شده است و فرهنگ جهادی نیز فرهنگ دوران پیروزی است که به میدان آمده تا کم و‌ کاستی‌ها را بپوشاند.

انتهای پیام/ ۱۳۰۰

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان