۲۱/محرّم/۱۴۴۶

-

۱۴۰۳/۰۵/۰۶ شنبه

صبح قزوین ۱۷۳ مرکز نیکوکاری در سطح استان قزوین فعالیت دارد
کد خبر: ۳۵۹۱۰۷ تاریخ انتشار: ۱۴۰۱/۶/۷ ساعت: ۱۲:۳۷ ↗ لینک کوتاه

مدیرکل کمیته امداد استان قزوین:

۱۷۳ مرکز نیکوکاری در سطح استان قزوین فعالیت دارد

ناصر ظاهری با اشاره به فعالیت ۱۷۳ مرکز نیکوکاری در سطح استان گفت: ساختمانی در شهر کوهین تحت عنوان قرارگاه حاج عبدالله والی جهت استقرار گروه‌های جهادی و مرکز نیکوکاری با رویکرد جهادی و با هدف هم‌افزایی‌ بیشتر اختصاص می‌یابد.

۱۷۳ مرکز نیکوکاری در سطح استان قزوین فعالیت دارد
به گزارش خبرنگار اجتماعی صبح قزوین؛ ناصر ظاهری در همایش "امدادگران جهادی و هسته‌های جهادی" که ظهر امروز (دوشنبه) در سالن اجتماعات دانشگاه پیام نور قزوین برگزار شد، اظهار کرد: هدف از برگزاری این همایش تبیین و تشریح قرارگاه حاج عبدالله والی و نحوه فعالیت هسته‌های جهادی کمیته امداد است و امیدواریم این همایش در راستای کار جهادگری و امدادگری اثرات سازنده‌ای داشته باشد.
 
وی افزود: یکی از راهبردهای کمیته امداد امام خمینی(ره) ترویج فرهنگ انفاق، ایثار و نیکوکاری است و هدف اصلی تشکیل گروه‌ها و هسته‌های جهادی هم نهادینه‌ سازی فرهنگ احسان و رسیدگی به حال محرومان و نیازمندان جامعه به ویژه در میان قشر جوان و آینده‌ساز کشور است.
 
مدیرکل کمیته امداد استان قزوین تصریح کرد: کمیته امداد طی سال‌های گذشته ظرفیت‌های بیرونی خوبی را ایجاد کرده و از جمله آن راه‌اندازی مراکز نیکوکاری بوده که از عملکرد خوبی در سطح کشور برخوردار است.
 
وی با اشاره به فعالیت 173 مرکز نیکوکاری در سطح استان عنوان کرد: این مراکز که به مردم واگذار شده دارای خیرات و برکات فراوانی بوده؛ چراکه کارهای مردمی اقداماتی خودجوش و برآمده از دل مردم و اعتقادات دینی آنان است و به همین دلیل هم همواره به ثمر می‌نشیند.

قرارگاه حاج عبدالله والی در شهر کوهین دایر می‌شود
 
ظاهری با اشاره به فعالیت کمیته امداد در سال جاری بیان کرد: در پنج ماهه ابتدایی سال جاری با هم افزایی صورت گرفته، عملکرد گروه‌های جهادی در سرفصل‌های اطعام مهدوی، تامین مسکن اعم از تعمیرات و احداث، بهداشت و درمان، اشتغال و خودکفایی و امور فرهنگی و مناسبت‌ها بالغ بر ۱۱ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان بوده است و قطعا با تشکیل گروه‌ها و هسته‌های جهادی این میزان از کمک‌ها هم گسترش پیدا می‌کند.
 
وی خاطر نشان کرد: ساختمانی در شهر کوهین تحت عنوان قرارگاه حاج عبدالله والی جهت استقرار گروه‌های جهادی و مرکز نیکوکاری با رویکرد جهادی و با هدف هم‌افزایی‌ بیشتر اختصاص می‌یابد.
 
گفتنی است؛ "حاج عبدالله والی" از امدادگران کمیته امداد بود که با روحیه جهادی سال‌ها در مناطق محروم بشاگرد، منشا خدمات و فعالیت‌های ارزنده در راستای رسیدگی به محرومان بود.

افراد خیر و نیکوکار استان قزوین جهت عضویت در هسته جهادی قرارگاه حاج عبدالله والی می‌توانند عدد 2 را به شماره 10003000033808 پیامک کنند.

انتهای پیام/7003

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان