۱۱/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۱ شنبه

صبح قزوین ۴۶ درصد ظرفیت منابع انسانی در جهاد کشاورزی قزوین خالی است
کد خبر: ۳۵۹۰۲۶ تاریخ انتشار: ۱۴۰۱/۶/۳ ساعت: ۱۳:۲۴ ↗ لینک کوتاه

نماینده مردم قزوین در مجلس:

۴۶ درصد ظرفیت منابع انسانی در جهاد کشاورزی قزوین خالی است

فاطمه محمدبیگی گفت: ۴۶درصد ظرفیت منابع انسانی در سازمان جهاد کشاورزی قزوین خالی است؛ بنابراین درخواست داریم ارتقاء چارت نیروی سازمانی آن توسط وزیر ویژه مورد توجه قرار بگیرد.

۴۶ درصد ظرفیت منابع انسانی در جهاد کشاورزی قزوین خالی است
به گزارش خبرنگار اجتماعی صبح قزوین؛ فاطمه محمدبیگی در نشست صمیمی وزیر جهاد کشاورزی با کارکنان جهاد کشاورزی که ظهر امروز در سالن اجتماعات سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین برگزار شد، اظهار کرد: استان قزوین در بخش کشاورزی رتبه یکم تا ششم کشوری را در تولید برخی محصولات داراست و در زمینه تولید محصولاتی مانند مرغ هم بخش قابل توجهی از نیاز کشور را تامین می‌کند.

نماینده مردم قزوین در مجلس تصریح کرد: در حوزه کشاورزی انتظار داریم ادوات کشاورزی و صنایع تبدیلی در استان رونق بگیرد.

۴۶ درصد ظرفیت منابع انسانی در سازمان جهاد کشاورزی قزوین خالی است

وی عنوان کرد: ۴۶درصد ظرفیت منابع انسانی در سازمان جهاد کشاورزی قزوین خالی است؛ بنابراین درخواست داریم ارتقاء چارت نیروی سازمانی آن توسط وزیر ویژه مورد توجه قرار بگیرد.

محمدبیگی در پایان با اشاره به بحران کم آبی بیان کرد: اگر به استان قزوین توجه نشود خشکسالی‌ منجر به ایجاد ریزگرد شده و مشکلاتی را برای سایر استان‌های همجوار به وجود می‌آورد.

در ادامه این نشست روح‌الله عباسپور عنوان کرد: دیپلماسی اقتصادی می‌تواند در حوزه کشاورزی، دستاوردهای مناسبی داشته باشد و خوشبختانه اقدامات خوبی در این حوزه انجام شده است.

وی افزود: در حال حاضر ایران اسلامی با بسیاری از کشورها ارتباطات مناسبی دارد که این امر می‌تواند در راستای اجرایی کردن فرمایشات رهبری پیرامون نامگذاری سال با عنوان تولید دانش بنیان بسیار کمک‌‌کننده باشد.

خرید گندم از کشاورزان به خوبی صورت گرفته است

نماینده مردم بوئین زهرا در مجلس گفت: دولت در مذاکرات فعالانه و با در نظرگرفتن منافع کشور قدم‌های خوبی برمی‌دارد و ما خدمتگزاران مردم در مجلس از کسانی که در عرصه تولید نقش‌آفرینی می‌کنند تقدیر و تشکر داریم.

وی بیان کرد: مقام معظم رهبری تاکید به احیای دست قزوین دارند و ما نیز از وزیر کشاورزی درخواست داریم تا نگاه ویژه‌ای به این حوزه داشته باشند.

عباسپور تصریح کرد: با هماهنگی و برنامه‌ریزی خوب انجام شده خرید گندم از کشاورزان به خوبی صورت گرفته و امیدواریم نسبت به پرداخت مطالبات باقی مانده کشاورزان هم اقدام شود.

وی در پایان با بیان اینکه به دلیل مشکل کم آبی باید با تجهیز زمین‌های کشاورزی به سیستم آبیاری نوین از منابع آبی استفاده بهینه شود؛ گفت: سال جاری در حوزه پرداخت تسهیلات بانکی به کشاورزان در شرایط خوبی قرار نداریم و بانک‌ها به دلیل حجم بالای نقدینگی، تسهیلات پرداخت نمی‌کنند؛ از این رو عمده تولیدکنندگان حوزه کشاورزی با مشکلات بسیاری مواجه هستند.

انتهای پیام/۴۰۰۶

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان