۱۶/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۶ پنجشنبه

صبح قزوین معادلات جهانی با ایستادگی و ارادۀ ملت ایران تغییر کرد/ دشمنان با تمام توان به دنبال ایجاد یأس و ناامیدی مردم هستند
کد خبر: ۳۵۸۹۵۳ تاریخ انتشار: ۱۴۰۱/۵/۲۸ ساعت: ۱۲:۵۳ ↗ لینک کوتاه

رئیس سازمان بسیج مستضعفین:

معادلات جهانی با ایستادگی و ارادۀ ملت ایران تغییر کرد/ دشمنان با تمام توان به دنبال ایجاد یأس و ناامیدی مردم هستند

غلامرضا سلیمانی گفت: دشمنان با تمام توان به دنبال ایجاد یأس و ناامیدی مردم هستند؛ ملت قهرمان ایران با ایستادگی معادلات جهانی را به نفع جهان اسلام تغییر داده است.

معادلات جهانی با ایستادگی و ارادۀ ملت ایران تغییر کرد/ دشمنان با تمام توان به دنبال ایجاد یأس و ناامیدی مردم هستند
به گزارش خبرنگار سیاسی صبح قزوین؛ غلامرضا سلیمانی شب گذشته در سی‌و‌سومین یادواره شهدای شریف آباد قزوین با اشاره به نهضت و قیام امام حسین (ع) اظهار کرد: حضرت سیدالشهدا(ع) در راستای اصلاح انحراف بزرگی که بنی‌امیه در مسیر اسلام ایجاد کرده بود، قیام و در همین مسیر به شهادت رسید.

وی افزود: بنی امیه با موروثی کردن خلافت در خاندان خود، خلافت را به سلطنت اشرافی رومی تبدیل کرد و اگر امام حسین(ع) قیام نمی‌کرد امروز جمهوری اسلامی ایران به عنوان یک نظام علوی در یک سرزمین حساس قرار نمی‌گرفت.

فرمانده سازمان بسیج مستضعفین در ادامه با اشاره به تربیت عاشورایی ملت ایران تاکید کرد: ملت بزرگ ایران این توفیق را دارد که از فیوضات نهضت باعظمت امام حسین(ع) بیشترین استفاده را ببرد.

سلیمانی ابزار کرد: ملت ایران در بعضی از دوره‌های تاریخی تلاش کرد که حکومت اسلامی و نظام شیعی را در سرزمین‌ ایران مستقر بگرداند و اگرچه به صورت محلی توفیقاتی کسب کرد اما سلاطین ظلم و جور مانع این حرکات انقلابی و عاشورایی می‌شدند.

وی با اشاره به نقش نظام اسلامی در جامعه حهانی، افزود: در دوره انقلاب اسلامی مردم بزرگ ایران به رهبری امام راحل توانستند آرزوی امام حسین(ع) و سایر ائمه عزیز را برآورده نمایند.

نظام جمهوری اسلامی یک موهبت الهی است

این مسئول خاطرنشان کرد: امام راحل به عنوان رهبر انقلاب اسلامی فرمودند که نظام جمهوری اسلامی یک موهبت الهی است که از سوی خداوند متعال به ملت قهرمان ایران ارزانی شد.

سلیمانی بیان کرد: یزیدیان دوران معاصر تمام امکانات خود مقابل انقلاب اسلامی ملت ایران و نظام مقدس جمهوری اسلامی به صف کردند؛ ملت قهرمان ما با تاسی از فرهنگ عاشورایی مقابل حربه‌های دشمنان به پیروزی رسیدند.

وی ابزار کرد: قرن‌ها مبارزه، فداکاری، شهادت طلبی، و تکیه بر فرهنگ عاشورا با درایت امام راحل و میدان آمدن ملت بزرگ ایران باعث به ثمر نشستن نهال انقلاب شد؛ جمهوری اسلامی به عنوان یک نظام علوی پس از ۱۴ قرن هجری در ایران استقرار پیدا کرد.

این مسئول اظهار کرد: پرچمی که در دستان مبارک حضرت عباس(ع) بود در دوران مقدس به دست رزمندگان و شهدای عزیزمان برافراشته و توانستیم بر خلاف محاسبات مادی دنیا که بیشترین قدرت در جبهه یزیدیان زمان را داشت به پیروزی برسیم.

تشکیل جبهه مقاومت با الگوگیری از مکتب عاشورایی ملت ایران

سلیمانی ادامه داد: این پیروزی باعث شد که ملت‌های مسلمان با الگوگیری از مکتب عاشورایی ملت ایران، جبهه مقاومت را تشکیل داده و باعث شکست آمریکایی‌ها در منطقه غرب آسیا شوند.

وی با اشاره به صیف‌ القدس یادآور شد: رزمندگان فلسطینی در این نبرد بیش از ۳ هزار موشک به سرزمین‌های اشغالی شلیک کردند، این قدرت را ملت عاشورایی و نظام مقدس جمهوری اسلامی برای جهان اسلام خلق کرده است.

این مسئول با تاکید بر اینکه انقلاب اسلامی هندسه و مفهوم قدرت در جهان را تغییر داده است، گفت: جهان در سایه تغییر مفهوم قدرت چشم امید با ملت ایران دوخته است.

سلیمانی تصریح کرد: از آنجایی که ملت‌های اسلامی به ایران چشم دوخته‌اند، دشمن تمام دارایی‌های مادی و معنوی خود را به کار گرفته تا با عملیات روانی علیه ملت ایران، فضای ناامیدی و نگرانی را در جوامع اسلامی تزریق نماید.

اهمیت توجه به جهاد تبیین

وی ابراز کرد: هم اکنون در دوره جنگ‌ ترکیبی قرار داریم و به فرموده رهبری باید بیشترین تمرکز دلسوزان انقلاب و کسانی که در راه شهدا قرار دارند، روی جهاد تبیین متمرکز باشد تا نسل جوان باید با حقایق تاریخی و واقعیت نظام سلطه آشنا شوند.

سلیمانی با تاکید بر اینکه جمهوری اسلامی در مسیر تمدن‌سازی قرار دارد، بیان کرد: فرهنگ ایثار و شهادت، ملت ایران را در رتبه‌ای قرار داده که نظام سلطه جهانی هرروز از آن به عنوان قدرت جهانی یاد می‌کند.

این مسئول در پایان گفت: امام راحل فرمودند که قرن آینده از آن اسلام خواهد بود و مسلمانان سنگرهای کلیدی جهان را یکی پس از دیگر فتح خواهند کرد؛ پیش‌بینی‌‌های امام تا به امروز محقق شده و به امید خدا تمام سنگرهای جهان توسط مسلمان فتح خواهد شد.

انتهای پیام/۳۰۰۳

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان