۱۰/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۳۱ جمعه

صبح قزوین بازسازی عملیات والفجر ۴ همزمان با هفته دفاع مقدس در قزوین
کد خبر: ۳۵۸۹۴۳ تاریخ انتشار: ۱۴۰۱/۵/۲۶ ساعت: ۲۰:۵۴ ↗ لینک کوتاه

معاون اجرایی سپاه صاحب الامر(عج) خبر داد

بازسازی عملیات والفجر ۴ همزمان با هفته دفاع مقدس در قزوین

سرهنگ حمزه برین گفت: برنامه‌ریزی جهت برگزاری نزدیک به یک هزار فعالیت در پایگاه‌ها و حوزه‌‌ها و کانون‌ها مدنظر قرار دارد و برنامه عمده هم بحث بازسازی عملیات والفجر۴ است که هماهنگی اولیه آن انجام شده است.

بازسازی عملیات والفجر ۴ همزمان با هفته دفاع مقدس در قزوین
به گزارش خبرنگار اجتماعی صبح قزوین؛ سرهنگ حمزه برین در جلسه شورای هماهنگی دفاع مقدس که شامگاه امروز(چهارشنبه) در سالن شهید سلیمانی استانداری قزوین برگزار شد؛ بیان کرد: ابلاغ دستورالعمل اجرای برنامه‌ها در هفته دفاع مقدس به همه شهرستان‌ها صورت گرفته و پیش‌بینی برنامه‌ها در همه استان در حال انجام است.

وی افزود: حدود یک هزاربرنامه در پایگاه‌ها، حوزه‌‌ها و کانون‌های بسیج در نظر گرفته شده و برنامه عمده هم بحث بازسازی عملیات والفجر۴ است که امسال ابلاغ شده و هماهنگی اولیه آن با تیپ ۸۲ انجام شده است.

معاون اجرایی سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین تصریح کرد: امیدوارم با کمک سایر دستگاه‌های اجرایی این برنامه را اجرا کنیم تا زمینه حضور مردم عزیز و همچنین دانش‌آموزان با هماهنگی آموزش و پرورش در مراسم فراهم شود.

وی عنوان کرد: اجرای یادواره شهدا و تجلیل از ایثارگران طی هفته دفاع مقدس در سطح حوزه‌ها و پایگاه‌ها از جمله برنامه‌های تدارک دیده شده است.

در ادامه مهدی طاهرخانی خاطرنشان کرد: قزوین ویژگی‌های خاص و برتری در دفاع مقدس داشته و دارد که مایه افتخار استان است.


وی با اشاره به نقش شهدا و رزمندگان استان قزوین گفت: مرحوم ابوترابی در دفاع مقدس و در بین آزادگان نقش برجسته‌ای داشت و شهید بابایی با برخورداری از ویژگی‌های منحصر به فرد، الگویی نمونه برای اقشار مختلف جامعه است؛ همچنین شهید لشکری و رجایی از شهدای برجسته کشوری هستند که زندگینامه آنان باید همواره مرور شود.

رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات استان قزوین تصریح کرد: باید در هفته دفاع مقدس به مخاطبان جوان و نوجوان توجه ویژه‌ای شود تا بتوانیم ارزش‌های دفاع مقدس و فرهنگ ایثار و شهادت و تبیین چرایی وقوع جنگ و اقدامات انجام شده در طول دوران دفاع مقدس را به آنان انتقال دهیم.

وی در پایان گفت: در مقطعی از تاریخ دوران دفاع مقدس از استان قزوین نزدیک به یک هزار و ۵۰۰ کامیون کمک‌های مردمی به جبهه اعزام شد که حاکی از اهمیت نقش مردم استان در پیروزی دفاع مقدس دارد که باید برجسته شده و به نسل جوان بازگو شود.

امیر سرتیپ‌دوم حسین محمدشفیعی اظهار کرد: بنابر دستورالعمل ستاد کل، محوریت اجرای مراسم‌های امسال با ارتش جمهوری اسلامی بوده و در استان قزوین هم ارتش ۱۶زرهی برای اجرای برنامه‌ها پای کار است.

فرمانده لشکر ۱۶ زرهی قزوین افزود: ما با تمام امکانات و تجهیزات و وسایل و نفراتی که در اختیار داریم برای برگزاری هر چه باشکوه‌تر برنامه‌های گرامیداشت هفته دفاع مقدس تلاش خواهیم کرد.

انتهای پیام/۷۰۰۳

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان