۱۱/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۱ شنبه

صبح قزوین اصحاب رسانه باید مسئولیت‌پذیری را از مدیران مطالبه کنند
کد خبر: ۳۵۸۹۳۷ تاریخ انتشار: ۱۴۰۱/۵/۲۶ ساعت: ۱۳:۹ ↗ لینک کوتاه

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی قزوین:

اصحاب رسانه باید مسئولیت‌پذیری را از مدیران مطالبه کنند

حجت الاسلام غلامحسن شهسواری گفت: اصحاب رسانه باید در جهت پیگیری مطالبات مردمی، مسئولیت پذیری را از مدیران مطالبه کنند و مسئولان هم باید با تمام وجود برای تحقق اهداف دولت همت نمایند.

اصحاب رسانه باید مسئولیت‌پذیری را از مدیران مطالبه کنند
به گزارش خبرنگار اجتماعی صبح قزوین؛ همزمان با هفته خبرنگار حجت الاسلام غلامحسن شهسواری رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی قزوین در بازدید از تحریریه سایت خبری صبح قزوین ضمن قدردانی از تلاش خبرنگاران رسانه، با مدیران این مجموعه دیدار و گفت‌وگو کرد.
 
حجت الاسلام غلامحسن شهسواری در این دیدار با تبریک به مناسبت روزخبرنگار اظهار کرد: هفته خبرنگار فرصت ارزشمندی جهت قدردانی از تلاش بی‌منت خبرنگارانی است که به صورت شبانه‌روزی در جهت اطلاع رسانی و آگاهی بخشی جامعه فعالیت می‌کنند.
 
وی افزود: در جنگ نرم رسانه‌ای دشمن، اصحاب رسانه با عنوان سربازان پیشگام در این عرصه نقش برجسته‌ای برعهده دارند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی قزوین با گرامیداشت یاد و خاطره مرحوم لیلا امیری مدیرمسئول سابق صبح قزوین تصریح کرد: اقدامات جهادی این بانوی تلاشگر به ویژه در ایام سفر اربعین، بر کسی پوشیده نیست.

تبیین درست وقایع، مانع از تحریف آن می‌شود
 
وی عنوان کرد: در جنگ رسانه‌ای دنیای امروز، وظیفه و رسالت فعالان رسانه بسیار سنگین است و خبرنگاران باید در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری نقش‌آفرینی کنند.
 
شهسواری با اشاره به ضرورت توجه هر چه بیشتر به جهاد تبیین بیان کرد: معتقدم جهاد تبیین به ابزارهایی نیاز دارد که از جمله آن قدرت قلم و رسانه است تا با کمک آن مسائل مختلف مردم حل شود.

وی خاطرنشان کرد: برخی تصور می‌کنند جهاد تبیین فقط مختص به قشر خاصی از جامعه است، در صورتی که همه آحاد جامعه بنا بر مسئولیت و وظایفی که برعهده دارند باید وارد میدان عمل شوند.
 
این مسئول عنوان کرد: اصحاب رسانه باید در جهت پیگیری مطالبات مردمی، مسئولیت پذیری را از مسئولان مطالبه کنند و مسئولان هم باید با تمام وجود برای تحقق اهداف دولت انقلابی همت کنند.
 
وی در پایان با اشاره به اینکه تبیین درست وقایع، مانع از تحریف آن می‌شود؛ بیان کرد: پایگاه خبری تحلیلی صبح قزوین در انعکاس اخبار مربوط به مناسبت‌های ملی و مذهبی همواره پای کار است.
 
انتهای پیام/7003
 
 
 
 

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان