۱۱/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۱ شنبه

صبح قزوین گره کور مشکل اراضی اندیشه باز شد
کد خبر: ۳۵۸۹۳۳ تاریخ انتشار: ۱۴۰۱/۵/۲۶ ساعت: ۱۱:۱۶ ↗ لینک کوتاه

معاون عمرانی استاندار قزوین:

گره کور مشکل اراضی اندیشه باز شد/ صدور پروانه تا چند هفته آینده انجام خواهد شد

مهدی رجحانی گفت: الحاق اندیشه به شهر قزوین با اقدام مجموعه مدیریتی استان صورت گرفت و تا ابلاغ نقشه تفکیکی اراضی اندیشه زمان کوتاهی باقی مانده است.

گره کور مشکل اراضی اندیشه باز شد
به گزارش صبح قزوین؛ مهدی رجحانی معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار قزوین اظهار کرد: با توجه به اینکه یکی از معضلات سنواتی ۲۱ ساله استان مشکل شهرک اندیشه بوده است و تعداد زیادی از همشهریان  از این معضل دچار آسیب شده‌، سرمایه آنها بلوکه شده و اجازه  ساخت و ساز نداشتند، با اقدام مجموعه مدیریتی استان و دستگاه های مختلف اجرایی، قضایی و نظارتی و خصوصا مدیر کل راه و شهرسازی استان قزوین، الحاق اراضی اندیشه به شهر قزوین صورت گرفت.

وی با تقدیر از تلاش‌های صورت گرفته توسط مسئولان مختلف برای حل این مشکل افزود: امیدواریم این روحیه پای کار آمدن برای مردم در استان پایدار باشد و برای حل مشکلات عمومی، همه جسورانه اقدام کنند.

رجحانی ادامه داد: الحاق اندیشه به شهر قزوین که مهم ترین مسأله چالشی در بحث زمین های موسوم به اندیشه بوده، انجام شده است اما تا صدور پروانه یک مرحله دیگر باقی است و نقشه تفکیکی باید مجدد در کمیسیون ماده ۵ بررسی و پس از ابلاغ، صدور پروانه در اندیشه انجام گیرد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار قزوین گفت: برای صدور پروانه یک فاصله چند هفته‌ای وجود دارد که با همراهی شهرداری قزوین این دوره کوتاه خواهد بود و به سرعت انجام می‌شود.

وی با اشاره به مشکلات سایر اراضی دارای مسأله و مشکل در استان گفت: مشکلات سایر اراضی هم در حال پیگیری است که امیدواریم خبرهای خوب در تمامی حوزه ها به زودی منتشر شود.

انتهای پیام/ 1300

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان