۱۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۱۰ جمعه

صبح قزوین اعزام بیش‌از ۲هزار بسیجی از قزوین جهت حفظ امنیت مناطق شمالغرب کشور
کد خبر: ۳۵۸۸۵۷ تاریخ انتشار: ۱۴۰۱/۵/۲۱ ساعت: ۱۰:۳۰ ↗ لینک کوتاه

فرمانده سپاه صاحب‌الامر (عج) خبر داد

اعزام بیش‌از ۲هزار بسیجی از قزوین جهت حفظ امنیت مناطق شمالغرب کشور

سردار رستمعلی رفیعی آتانی گفت: بیش از ۱۰ هزار نفر از بسیجیان به صورت داوطلبانه برای حضور در شمال غرب کشور به سپاه مراجعه کرده و دوهزار و ۴۰۰ نفر به این منطقه اعزام شده‌اند.

اعزام بیش‌از ۲هزار بسیجی از قزوین جهت حفظ امنیت مناطق شمالغرب کشور
به گزارش خبرنگار سیاسی صبح قزوین؛ سردار رستمعلی آتانی شامگاه (پنج‌شنبه) در مراسم گرامیداشت شهدای مدافع حرم که به مناسبت روز شهدای مدافع حرم در شبستان امیرالمومنین مسجدالنبی (ص) شهر قزوین با حضور جانشین فرمانده سپاه قدس، نماینده ولی فقیه در استان و جمعی از خانواده شهدا برگزار شد، اظهار کرد: قزوین در تاریخ انقلاب همواره منشا برکت و خیر بوده و از سال 93 بیش از هفت دوره در جبهه مقاومت در قالب فرماندهان بزرگ و رزمندگان نقش‌آفرینی کرده است.

وی افزود: عملیات مختلفی توسط فرماندهان بزرگی همچون سردار عبدالله عراقی، آذربایجانی و افروزی مدیریت شده است که تجربه ارزشمند دوران دفاع مقدس خود را در مناطق عملیاتی به نمایش گذاشته‌اند و مشتاقانه در جبهه مقاومت حضور داشتند.

فرمانده سپاه صاحب‌الامر (عج) استان قزوین با اشاره به رشادت‌های بسیجیان قزوین و نقش آفرینی آنها در عرصه جنگ بیان کرد: بیش از 10 هزار نفر از بسیجیان به صورت داوطلبانه برای حضور در شمال غرب کشور به سپاه مراجعه کرده و دوهزار و 400 نفر به این منطقه اعزام شده‌اند.

رفیعی آتانی گفت: گذشته پرافتخار مردم قزوین در دوران دفاع مقدس و تجربیات ارزشمند آنها در دفاع از حریم اهل بیت ‌‌(ع) نشان می‌دهد برای دفاع از حرم و شکستن قدرت دشمن می‌توان به این مردم اعتماد کرد.

وی با اشاره به شهدای مدافع حرم استان قزوین تصریح کرد: بیش از 8 نفر از این شهیدان از تیپ فاطمیون هستند که برای دفاع از حرمین اهل بیت (ع) جانشفانی کردند و یاد و خاطره آنها را گرامی می‌داریم.

گفتنی است در پایان مراسم از خانواده شهدای مدافع حرم استان قزوین تجلیل شد.

انتهای پیام/4006
 

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان