۱۸/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۰۹ پنجشنبه

صبح قزوین نیروهای مقاومت در نبرد با داعش معادلات استکبار جهانی را دگرگون کردند
کد خبر: ۳۵۸۸۵۶ تاریخ انتشار: ۱۴۰۱/۵/۲۱ ساعت: ۱۰:۲۵ ↗ لینک کوتاه

جانشین فرمانده نیروی سپاه قدس:

نیروهای مقاومت در نبرد با داعش معادلات استکبار جهانی را دگرگون کردند

سردار محمدرضا فلاح‌زاده گفت: اگر رهبر معظم انقلاب، حماسه رزمندگان و جانفشانی شهیدان نبود داعش از ایران عبور می‌کرد و همان بلایی را که بر سر عراق و سوریه آورد، بر سر ملت ایران می‌آمد.

نیروهای مقاومت در نبرد با داعش معادلات استکبار جهانی را دگرگون کردند
به گزارش خبرنگار فرهنگ و هنر صبح قزوین؛ مراسم گرامیداشت شهدای مدافع حرم شامگاه (پنج‌شنبه) در شبستان امیرالمومنین مسجدالنبی(ص) قزوین با حضور سردار محمدرضا فلاح‌زاده جانشین فرمانده سپاه قدس، آیت الله عبدالکریم عابدینی نماینده ولی فقیه در استان و جمعی از خانواده شهدا برگزار شد.

سردار محمدرضا فلاح‌زاده با اشاره به اینکه حضرت سیدالشهدا از زمان تولد تا شهادت، مصائب متعددی را تجربه کردند، افزود: گریه برای امام حسین (ع) بویژه در ماه‌های محرم و صفر دارای اجر و پاداش فراوانی بوده اما مهم‌تر از آن حرکت در مسیر امام و الگوقرار دادن آن بزرگوار است.

جانشین فرمانده سپاه قدس با طرح این سوال که در قیام عاشورا چرا امت، سالار شهیدان را یاری و همراهی نکردند، عنوان کرد: تبلیغات یزید و اجداد او برای جایگزینی اسلام انحرافی و خشونت به جای اسلام ناب از جمله عوامل موثر در این زمینه است؛ اگر امت امام را یاری می‌کردند آن حضرت با لب تشنه به شهادت نمی‌رسید و پیکر مطهر یاران یکی پس از دیگری قطعه قطعه نمی‌شد.

داعش برای عبور از ایران به صحنه آمده بود

فلاح‌زاده اذعان کرد: سیدالشهدا هدف از قیام خود را احیای سنت رسول خدا(ص)، اسلام ناب و امر به معروف و نهی از منکر عنوان می‌کند و تلاش آن امام برای نهادینه کردن اسلام ناب محمدی در جامعه بود اما در مقابل این نیت 30 هزار نفر که تابع اسلام اموی شده بودند، برای شهادت سیدالشهدا صف‌آرایی کردند.

این فرمانده سپاه تصریح کرد: صدام از تفکرات وهابیت برخوردار بود که با شروع جنگ، بعثی‌ها از او حمایت کردند و اگر رشادت‌های مجاهدان راه خدا در مناطق فاو، شلمچه و ارتقاعات غرب و رهبری‌های امام راحل نبود، تا مرز خراسان و سیستان و بلوچستان هم پیشروی می‌کرد.

فلاح‌زاده گفت: داعشی‌ها همان فرزندان یزیدیانی بودند که در جغرافیای سوریه و در مناطق مختلف آن برای اسلام ستیزی و تبلیغ اسلام انحرافی و ترویج خشم آمدند و بیش از 6 هزار عملیات انتحاری از سوی داعش و همراهانش در سوریه صورت گرفت.

ولایت‌مداری مدافعان حرم سبب حضور در میدان و حفظ امنیت کشور شد

جانشین فرمانده سپاه قدس یادآور شد: داعش روزی با قدرت تا بنگلادش و مراکش را جزو جغرافیای خود می‌دانست و با بی شرمی تمام شیعیان عالم و ایران را به قتل عام تهدید می‌کرد امام امروز حتی خبری از نامش نیست و قدرتی ندارد.

وی بیان کرد: در دوره دفاع از حرم نیز مردم، امام و ولی زمان خود را شناخته و به وظیفه خود عمل کرده و با داعش که در شهرها و استان‌های سوریه و عراق به مصاف اسلام ناب آمدند، مبارزه کردند.

جانشین فرمانده نیروی سپاه قدس ادامه داد: داعشی‌ها فرزندان معاویه و یزید بودند و سعی داشتن از اسلام چهره‌ای خشن، قلدر و قداره‌بند را نمایش دهند.

سردار فلاح زاده گفت: فاطمیون قهرمان در جای جای جبهه حرم در سوریه و برای آزادسازی مناطق مختلف با داعشیان جنگیدند که باید گفت زینبیون، حیدریون، فاطمیون و پاسداران ایران اسلامی در رکاب رهبر انقلاب و سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی جنگیدند و صحنه را دگرگون کردند و پیروزی هم از آنِ اسلام ناب شد.

این مقام امنیتی در پایان گفت: تفکر داعش نشأت گرفته از تفکر معاویه و یزیدیان بود؛ اگر رهبر معظم انقلاب، حماسه رزمندگان و جانفشانی شهیدان نبود داعش از ایران عبور و همان بلایی را که بر سر عراق و سوریه آورد، بر سر ملت ایران می‌آورد.

انتهای پیام/4006
 

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان