۱۶/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۶ پنجشنبه

صبح قزوین پیام مدیرکل ارشاد قزوین به مناسبت گرامیداشت روز خبرنگار
کد خبر: ۳۵۸۸۲۸ تاریخ انتشار: ۱۴۰۱/۵/۱۸ ساعت: ۱۰:۱۵ ↗ لینک کوتاه

پیام مدیرکل ارشاد قزوین به مناسبت گرامیداشت روز خبرنگار

هرچه یک رویداد با عظمت‌تر و بزرگ‌تر باشد، روایت آن با ظرافت‌ها و پیچیدگی‌های بیشتری همراه است.

پیام مدیرکل ارشاد قزوین به مناسبت گرامیداشت روز خبرنگار
به گزارش سرویس فرهنگ وهنر صبح قزوین به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین متن کامل پیام مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین درخصوص روز خبرنگار به شرح زیر می باشد:
 
باسمه تعالی
حضرت زینب کبری (سلام الله علیها) راوی رویداد بزرگ تاریخ است
 
هرچه یک رویداد با عظمت‌تر و بزرگ‌تر باشد، روایت آن با ظرافت‌ها و پیچیدگی‌های بیشتری همراه است؛ خصوصا آنکه قرار باشد این رویداد، قلب تاریخ شود و مبدا چرخش آن. روایت زینب کبری از واقعه عاشورا، آن را به یکی از بزرگ‌ترین و مهم‌ترین رویدادهای تاریخی بدل کرد و پیام ایستادگی حق در برابر باطل را به جهان مخابره نمود.
 
اصحاب رسانه و خبرنگارانی که رسالت خود را به محبت اباعبدالله (ع) و پیمان قلبی با آن حضرت گره زده اند، دریافته اند که نیل به سمت تمدن نوین اسلامی، با نقش آفرینی متعهدانه، موثر و هم افزای آنان عینیت خواهد یافت.
 
هفدهم مردادماه و روز خبرنگار بهانه‌ای است تا از شهدای عرصه خبر و اطلاع رسانی به ویژه شهید محمود صارمی یاد کنیم؛ همو که جان شیرین خود را در راه روشنگری و حقیقت گویی به جان‌آفرین داد و ذره ای از آرمان‌های اسلام عزیز و دفاع از کیان و استقلال این کشور کوتاه نیامد.
 
اینجانب بر خود وظیفه می دانم ضمن تسلیت ایام شهادت سیدالشهداء و یاران باوفایش، روز خبرنگار را گرامی داشته و قدردان زحمات همه خبرنگاران، قلم‌فرسایان و کسانی که قلم و نبض‌شان برای پیشرفت و اعتلای ایران اسلامی می‌تپد باشم.
۱۸ مرداد ۱۴۰۱ ۰۸:۵۰


انتهای پیام/1404

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان