۱۶/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۶ پنجشنبه

صبح قزوین آخرین وضعیت ترافیکی محورهای مواصلاتی استان قزوین
کد خبر: ۳۵۸۸۱۹ تاریخ انتشار: ۱۴۰۱/۵/۱۷ ساعت: ۱۷:۲۲ ↗ لینک کوتاه

آخرین وضعیت ترافیکی محورهای مواصلاتی استان قزوین

پلیس از شهروندان خواست سفرهای خود را مدیریت کنند تا با حجم زیاد ترددها و ترافیک سنگین جاده‌ها در ساعات پایانی تعطیلات عاشورا و تاسوعا مواجه نشوند.

آخرین وضعیت ترافیکی محورهای مواصلاتی استان قزوین
به گزارش صبح قزوین، سرهنگ حسین تقی‌خانی بیان کرد: در حال حاضر کلیه معابر و محورهای استان قزوین ترافیک عادی و روانی دارند ولی پیش‌بینی می‌کنیم با توجه به حجم زیاد سفر به استان‌های شمال و شمال غرب در روزهای گذشته از بعدازظهر امروز ۱۷ مرداد تا پاسی از شب و حتی صبح فردا ترافیک پرحجم و سنگینی را در جاده‌های استان به سمت استان‌های البرز و تهران داشته باشیم.

وی با درخواست از شهروندان برای مدیریت سفر، گفت: شهروندان اگر کار ضروری ندارند اجازه بدهند بار ترافیکی جاده‌ها فروکش کند و بعد برای بازگشت اقدام کنند.

سرهنگ تقی‌خانی بیان کرد: با توجه به تجارب گذشته یکی از اصلی‌ترین علت‌های تصادفات پس از تعطیلات چند روزه خستگی و خواب‌آلودگی و عجله و شتاب بی‌مورد است لذا از هم‌میهنان عزیز خواهش می‌کنم اگر خسته بوده و استراحت کافی نداشته‌اند سفر را آغاز نکنند یا در صورت الزام سفر به محض احساس خستگی در هوشیاری و توانایی آنان در رانندگی در اولین استراحتگاه متوقف شده و پس از رفع خستگی به سفر خود ادامه دهند. 

وی ادامه داد: عجله و شتاب باعث تخطی از سرعت مطمئنه و عدم رعایت فاصله طولی و جانبی ایمن شده و در نتیجه وقوع حوادث را افزایش می‌دهد.

جانشین پلیس راه قزوین تصریح کرد: مردم از توقف در حاشیه راه‌ها بالاخص آزادراه‌ها بپرهیزند زیرا این امر بسیار خطرآفرین است و با توجه به اینکه معابر و مسیرها در این روزها شلوغ است و برخی از رانندگان قانون‌گریزی کرده و در مسیرها حرکت مارپیچی انجام می‌دهند احتمال وقوع تصادف به شدت افزایش خواهد یافت بنابراین رانندگان عزیز حریم ایمن را در توقف خودروها در حاشیه مسیرها رعایت کنند.

انتهای پیام / د

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان