۱۸/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۰۹ پنجشنبه

صبح قزوین آبرسانی به ۹۶ روستا در قزوین توسط بسیج سازندگی
کد خبر: ۳۵۸۷۶۲ تاریخ انتشار: ۱۴۰۱/۵/۱۳ ساعت: ۸:۲۳ ↗ لینک کوتاه

رئیس سازمان بسیج سازندگی استان خبر داد

آبرسانی به ۹۶ روستا در قزوین توسط بسیج سازندگی/ ساخت ۴۰۰ واحد مسکونی در مناطق محروم قزوین

سرهنگ امیرعلی حسینیانی گفت: مقرر شده خدمات مربوط به آبرسانی به ۹۶ روستای استان قزوین در ۵ مجتمع آبرسانی به منظور حل مشکل آب شرب روستاها توسط گروه‌های جهادی انجام شود.

آبرسانی به ۹۶ روستا در قزوین توسط بسیج سازندگی
سرهنگ امیعلی حسینیانی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین؛ با اشاره به فعالیت گروه‌های جهادی در تابستان سال‌جاری اظهار کرد: در این بازه زمانی، 5000 گروه جهادی در مناطق مختلف محروم استان قزوین مشغول به خدمت‌رسانی هستند.

وی با اشاره به اینکه ماموریت‌های مختلفی در برنامه گروه‌های جهادی قرار دارد، افزود: این گروه‌ها در قالب قرارگاه‌های جهادی در سطح پهنه‌ای، منطقه‌ای و محلی در سراسر استان آماده خدمت‌رسانی به مردم در مناطق مستعد خدمت هستند.

رئیس سازمان بسیج سازندگی استان قزوین با اشاره به نوع خدمت گروه‌های جهادی بیان کرد: این گروه‌ها در حوزه‌های عمرانی، فرهنگی، اجتماعی، بهداشت و سلامت، دامپزشکی و دامپروری، اقتصادی، کشاورزی، جهاد تبیین و دانش بنیان خدمت‌رسانی می‌کنند.

ساخت 400 واحد مسکونی در مناطق محروم قزوین

حسینیانی یادآور شد: مقرر شده خدمات مربوط به آبرسانی به 96 روستای استان قزوین در 5 مجتمع آبرسانی به منظور حل مشکل آب شرب روستاها توسط گروه‌های جهادی و متخصص بسیجی انجام شود.

وی با اشاره به برنامه‌های سازمان بسیج سازندگی در حوزه ساخت مسکن محرومان اذعان کرد: احداث 400 منزل مسکونی از دیگر ماموریت‌هایی که در دستور کار قرار دارد.

توزیع ۱۰هزار بسته معیشتی

این مسئول ادامه داد: برگزاری اردوهایی با مشارکت گروه‌های دانشجویان، دانش‌آموزان، طلاب، جامعه پزشکی، پیشکسوتان، بسیج خواهران در تابستان سال‌جاری پیش‌بینی شده که این اردوها تا پایان شهریور ماه ادامه دارد.

حسینیانی در پایان گفت: در موضوع کمک مؤمنانه، توزیع 10 هزار بسته معیشتی در ماه محرم بین محرومان و نیازمندان توسط گروه‌های جهادی بسیج سازندگی استان قزوین پیش‌بینی شده است.

انتهای پیام/4006

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان