۱۶/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۶ پنجشنبه

صبح قزوین خسارت ۱۶میلیارد تومانی به راه‌ها و ابنیه استان قزوین در سیلاب اخیر
کد خبر: ۳۵۸۷۲۲ تاریخ انتشار: ۱۴۰۱/۵/۹ ساعت: ۱۲:۱۲ ↗ لینک کوتاه

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌‌ای قزوین خبر داد

خسارت ۱۶میلیارد تومانی به راه‌ها و ابنیه استان قزوین در سیلاب اخیر

جواد حق لطفی گفت: در جریان بارش شدید باران و جاری شدن سیلاب در روزهای پنجشنبه و جمعه ۶و ۷مردادماه ۱۶میلیارد تومان خسارت به راه‌ها وابنیه فنی این استان وارد شد.

خسارت ۱۶میلیارد تومانی به راه‌ها و ابنیه استان قزوین در سیلاب اخیر
جواد حق‌لطفی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین؛  با اشاره به خسارت 16میلیارد تومانی به راه‌ها و ابنیه استان قزوین در سیلاب اخیر اظهار کرد: این میزان خسارت، به پل ها و ابنیه فنی و راه‌های بخش الموت استان قزوین وارد شده است.

وی افزود: راهداران استان قزوین بلافاصله با تمام توان و امکانات در مناطق سیل زده حضور یافته و اقدام به بازگشایی راه‌های مسدود شده و پاکسازی کامل مسیرها از گل و لای به جا مانده از سیل بر سطح محورهای ارتباطی کردند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ی استان قزوین ادامه داد: با هشدار سازمان هواشناسی و احتمال وقوع سیل، راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان قزوین از قبل تمهیدات لازم را اندیشیده و ۲۰۰راهدار به همراه ۲۰۰دستگاه ماشین آلات خود را در قالب ۲۰ تیم عملیاتی در مناطق حساس راه‌های استان مستقر کرده بود.

حق لطفی در پایان گفت: با تلاش راهداران و تامین اعتبارات مورد نیاز برای بازسازی خسارات به وجود آمده شاهد تسریع در بازسازی و زدودن کامل اثرات ناشی از سیل باشیم.

انتهای پیام/1300

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان