۱۶/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۶ پنجشنبه

صبح قزوین صدور مجوز برای ۷۰درصد از مواکب ثبت‌نامی در قزوین
کد خبر: ۳۵۸۶۶۵ تاریخ انتشار: ۱۴۰۱/۵/۵ ساعت: ۱۴:۴۴ ↗ لینک کوتاه

رئیس ستاد عتبات عالیات استان اعلام کرد

صدور مجوز برای ۷۰درصد از مواکب ثبت‌نامی در قزوین

مهدی طاهرخانی گفت: در حال حاضر صلاحیت پروانه ۷۰ درصد از مواکب اربعین استان تایید شده و ۳۰ درصد تایید نشده یا در مرحله تایید است.  

صدور مجوز برای ۷۰درصد از مواکب ثبت‌نامی در قزوین
به گزارش خبرنگار فرهنگ و هنر صبح قزوین، مهدی طاهرخانی ظهر امروز (چهارشنبه) در جلسه ستاد اربعین که با حضور جمعی از مسئولان در سالن شهید سلیمانی استانداری قزوین برگزار شد، اظهار کرد: در حال حاضر صلاحیت پروانه ۷۰ درصد از مواکب اربعین استان تایید شده و ۳۰ درصد تایید نشده یا در مرحله تایید است.

وی افزود: جلسات مختلفی برای هماهنگی‌های مشترک فی‌ما بین دستگاه‌ها برگزار شده و اسکان و اطعام ۲۰۰ هزار نفر از زائران اربعین استان از تاریخ ۱۶ الی ۲۹ شهریورماه سال‌جاری پیش‌بینی شده است که البته احتمال افزایش این آمار وجود دارد.

رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات استان قزوین گفت: از کمیته‌های مرتبط اربعین درخواست داریم هماهنگی‌های لازم را براساس وظایف تعریف شده انجام دهند تا بتوانیم طبق دستور‌العمل‌ها پیش برویم.

طاهرخانی در پایان یادآور شد: اربعین سال‌‌جاری با گرمای قابل توجهی همراه بوده و طبیعی است مسائل بهداشتی، تغدیه و آب بیشتر مورد توجه قرار بگیرد، دستگاه‌ها یا خیرانی که امکان حمایت دارند اعلام آمادگی کنند تا بتوانیم خدمات بهتری به زائران ارائه دهیم.

انتهای پیام/۴۰۰۶

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان