۰۷/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۲۸ سه شنبه

صبح قزوین هشدار نارنجی برای روزهای آخر هفته
کد خبر: ۳۵۸۶۶۲ تاریخ انتشار: ۱۴۰۱/۵/۵ ساعت: ۱۱:۵۷ ↗ لینک کوتاه

مدیرکل مدیریت بحران استان قزوین خبرداد

هشدار نارنجی برای روزهای آخر هفته/ احتمال وقوع سیلاب در استان

محمدرضا علیمی گفت: طبق نقشه‌های هواشناسی از فردا بعد از ظهر تا روز شنبه در استان قزوین ناپایداری‌های جوی خواهیم داشت که احتمال وقوع سیل را به دنبال دارد.

هشدار نارنجی برای روزهای آخر هفته
محمدرضا علیمی در گفت‌‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین؛ اظهار کرد: طبق نقشه‌های هواشناسی از فردا بعد از ظهر تا روز شنبه در استان قزوین ناپایداری‌های جوی خواهیم داشت که با توجه به خصوصیت بارش‌های تابستانه این ناپایداری‌ها عموما به صورت بارش‌های رگباری، رعد و برق و وزش بادهای شدید است.

وی ادامه داد: تجربه نشان داده است یکی از پیامدهای احتمالی اینگونه رگبارها، سیلابی شدن مسیل خواهد بود که می‌طلبد دستگاه‌های خدمات‌رسان آمادگی لازم را در این زمینه داشته باشند.

مدیرکل مدیریت بحران استان قزوین عنوان کرد: به همین جهت روز گذشته جلسه‌ای در ستاد مدیریت بحران استان برگزار و تمام شهرداران، بخشداران و دهیاران و دستگاه های دولتی و نظامی و امنیتی در آماده باش کامل خواهند بود.

این مسئول با اشاره به نزدیکی به روزهای آخر هفته و گشت و گذار تفریحی شهروندان تاکید کرد: از مردم استان درخواست داریم تا در بستر رودخانه‌ها تردد نکرده و دامپروران نیز از چرای دام‌های خود در بستر رودخانه‌ها پرهیز کنند.

وی در پایان گفت: از کوهنوردان خواهشمندیم از رفتن به کوه در زمان‌های اعلام شده خودداری کرده و نکات ایمنی را به جد رعایت کنند تا دچار حادثه‌ای نشویم.

انتهای پیام/2001

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان