۱۰/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۳۱ جمعه

صبح قزوین کسب ۳۰مدال رنگارنگ توسط بانوان قزوینی در مسابقات بین‌المللی
کد خبر: ۳۵۸۶۲۱ تاریخ انتشار: ۱۴۰۱/۵/۳ ساعت: ۹:۱۹ ↗ لینک کوتاه

مدیرکل ورزش و جوانان قزوین عنوان کرد

کسب ۳۰مدال رنگارنگ توسط بانوان قزوینی در مسابقات بین‌المللی

عباس علایی مقدم گفت: تا به امروز ۳۰ نفر از بانوان ورزشکار استان موفق به کسب مدال‌های فراملی در مسابقات بین‌المللی شده‌اند.

کسب ۳۰مدال رنگارنگ توسط بانوان قزوینی در مسابقات بین‌المللی
عباس علایی مقدم در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی صبح قزوین؛ با اشاره به اختصاص 16 سالن ورزشی به بانوان استان اظهار کرد: در حال حاضر از کل سرانه ورزشی استان نیز 0.68 درصد از اماکن ورزشی مشترک در اختیار بانوان استان است و 0.28 درصد اماکن ورزشی مختص زنان در استان وجود دارد.

وی با اشاره به حضور 39 هزار و 960 بانوی ورزشکار در استان افزود: تعداد بانوان ورزشکار در عرصه فراملی که به اردوی تیم ملی دعوت شده‌اند 68 نفر است.

مدال آوری 30 بانوی قزوینی در مسابقات بین المللی

مدیرکل ورزش و جوانان استان قزوین گفت: تا به امروز 30 نفر از بانوان ورزشکار استان موفق به کسب مدال‌های فراملی در مسابقات بین‌المللی شده‌اند.

این مسئول ابراز کرد: فوتبال، بسکتبال، تکواندو، کبدی، تنیس، قایقرانی، هندبال، کاراته، نابینایان، تیراندازی، دوچرخه سواری، ورزش‌های رزمی، والیبال، شطرنج، دو و میدانی، بولینگ و بیلیارد و اسکیت از رشته‌های شاخص در ورزش بانوان قزوین هستند.

علایی مقدم عنوان کرد: برگزاری دوره‌های مربی‌گری سطح یک و بین‌المللی و دوره‌های مربی‌گری سطح 2 و 3 با محوریت شهرستان‌ها در اولویت هیئت‌های ورزشی استان قرار دارد.

وی ادامه داد: برگزاری دوره‌های مربی‌گری ویژه بانوان روستایی جهت توسعه همگانی و عمومی فعالیت‌های ورزشی و برگزاری همایش‌ها، جشنواره‌های مختلف ورزشی با رویکرد توسعه، نشاط، شادابی، ارتقاء سلامت اجتماعی و غنی سازی اوقات فراغت از دیگر برنامه‌های اداره کل ورزش و جوانان است.

این مسئول با اشاره به اهمیت حضور بانوان در لیگ‌های ورزشی بیان کرد: برگزاری لیگ‌های درون استانی جهت پویایی هرچه بیشتر ورزش قهرمانی در شهرستان‌ها و حضور در لیگ‌های کشوری جهت توسعه فنی تیم‌های منتخب استان در دستور کار قرار دارد.

علایی مقدم با تاکید بر حضور مستمر رده‌های سنی مختلف در مسابقات قهرمانی کشور ابراز کرد: با حمایت از قهرمانان نخبه و فراملی در حوزه ورزش بانوان استان نیز سرمایه‌‎گذاری و طرح‌های ملی بانوان را به صورت گسترده اجرا می‌‎‌‌کنیم.

اجرای ورزش صبح گاهی برای بانوان کارمند

مدیرکل ورزش و جوانان از تمرکز بر اجرای فعالیت بدنی توسط زنان کارمند خبر داد و عنوان کرد: این برنامه هر هفته با حضور کارکنان ادارات در روزهای یکشنبه و چهارشنبه در پارک بانوان قزوین برگزار می‌شود.

وی تاکید کرد: اداره کل ورزش و جوانان در ایام تعطیلات تابستان توجه ویژه به کانون‌های ورزشی و مراکز استعدادیابی دارد.

علایی مقدم در پایان با اشاره به اهمیت اجرای برنامه‌های مختلف در مناطق حاشیه‌ای و محروم گفت: برگزاری جشنواره‌های ورزشی مختلف در قالب طرح‌هایی مانند طرح تطبیقی محله محور، جام‌های نشاط و تندرستی و جشنواره‌های ویژه کودکان و سالمندان از برنامه‌های سازمان در این مناطق است.

انتهای پیام/3003

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان