۱۶/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۶ پنجشنبه

صبح قزوین بانک‌های خصوصی در صورت اخلال در نظام گردش مالی استان تعطیل می‌شوند
کد خبر: ۳۵۸۵۹۹ تاریخ انتشار: ۱۴۰۱/۵/۱ ساعت: ۱۴:۵۹ ↗ لینک کوتاه

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار قزوین:

بانک‌های خصوصی در صورت اخلال در نظام گردش مالی استان تعطیل می‌شوند

میثم پیله فروش گفت: طبق مصوبه شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی باید شعبات بانک‌های خصوصی که عملکرد آنها نظام و گردش مالی استان را با اخلال مواجه می‌سازد به دستگاه قضا معرفی و درصورت جدی نگرفتن اخطارها تعطیل شوند.

بانک‌های خصوصی در صورت اخلال در نظام گردش مالی استان تعطیل می‌شوند
به گزارش خبرنگار اقتصادی صبح قزوین؛ میثم پیله فروش ظهر امروز(شنبه) در هشتاد و چهارمین جلسه شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی استان قزوین که در سالن جلسات استانداری برگزار شد با اشاره به خروج منابع از بانک‌های دولتی اظهار کرد: کم توجهی بانک‌های خصوصی به اجرای بخشنامه‌های بانک مرکزی و خروجی عملکرد آنها باعث ضربه دیدن بخش تولید شده است به طوری که بانک‌های خصوصی به جای جذب و ارائه تسهبلات در استان سرمایه را از قزوین خارج می‌کنند.
 
وی افزود: طبق مصوبه شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی باید شعبات بانک‌های خصوصی که عملکرد آنها نظام و گردش مالی استان را با اخلال مواجه می‌سازد به دستگاه قضایی معرفی و در صورت جدی نگرفتن اخطارها تعطیل شوند.

فعالان بخش تولید به تسهیلات بانکی تکیه نکنند
 
معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار قزوین با تاکید بر استفاده فعالان بخش تولید از سایر روش‌ها برای تامین منابع مالی گفت: فعالان بخش تولیدی نباید برای تامین مالی فقط به تسهیلات بانکی تکیه کنند و این یک اقدام نادرست است.

این مسئول در پایان بیان کرد: اقدامات و حمایت‌ها در خصوص شرکت‌های دانش بنیان باید زیر نظر کمیته اقتصاد دانش بنیان و با دبیری پارک علم و فناوری استان دنبال شود.

انتهای پیام/3003

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان