۱۸/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۰۹ پنجشنبه

صبح قزوین افزایش آمار کرونا را باید جدی بگیریم
کد خبر: ۳۵۸۴۰۶ تاریخ انتشار: ۱۴۰۱/۴/۱۶ ساعت: ۱۵:۴۲ ↗ لینک کوتاه

استاندار قزوین:

افزایش آمار کرونا را باید جدی بگیریم

محمدمهدی اعلایی گفت: از موضوع کرونا نباید غافل شویم چون مجدد در حال جدی شدن است و تزریق دوز سوم واکسن باید تکمیل شود و در این زمینه ملاحظات بیشتری را داشته باشیم.

افزایش آمار کرونا را باید جدی بگیریم
به گزارش خبرنگار اجتماعی صبح قزوین؛ محمدمهدی اعلایی در شورای اداری استان قزوین که ظهر امروز در سالن اجتماعات شهید امامی استانداری برگزار شد، اظهار کرد: سند تحول دولت مردمی از تاکیدات مقام معظم رهبری است که بناست دولت سیزدهم به آن جامه عمل بپوشاند.
 
وی افزود: باید توجه داشت که سند دولت مردمی فقط یک‌‌ مانیفیست کتاب‌خانه‌ای نیست و رویکرد اجرایی دارد و همه دستگاه‌ها باید این سند را مطالعه کنند که در تلاش هستیم در استان هم عملیاتی شود.
 
استاندار قزوین تصریح کرد: یکی از مقولات مهم این است که با همگرایی لازم برای رسیدن به هدف مطلوب تلاش کنیم و مسیله بعدی نیاز جامعه و منویات مقام معظم رهبری در بحث امیدواری و امیدآفرینی است که باید مورد توجه قرار گیرد.
 
این مسئول عنوان کرد: باتوجه به تهدیدات و تحریم‌هایی که در این سالیان از سوی دشمن تجربه کرده‌ایم نیز موجب شده که امروز نسبت به سایر کشورها که به تازگی این محدودیت‌ها را تجربه می‌کنند از تاب‌آوری خوبی برخوردار باشیم و مناسبات به نحوی پیش می‌رود که فرصت‌ها بیش از تهدیدات است.
 
وی بیان کرد: در استان قزوین هم به برکت وجود ظرفیت‌های فوق‌العاده افق خوبی منتظر ما است و
یکی از مباحث اصلی که می‌توانست راهگشا باشد مباحثی بود که در سفر رئیس جمهور مطرح شد و مصوبات خوبی هم به همراه داشت و‌ این موارد در چند سال آینده روند اجرایی دستگاه‌ها را مشخص می‌کند.
 
اعلایی با اشاره به اختیارات نمایندگان مجلس تاکید کرد: این همگرایی هم به معنای این نیست که سلایق خود را در نظر نگیریم و از اختیارات قانونی خود استفاده نکنیم چراکه نمایندگان دارای شأن نظارتی و پاسخگویی هستند.
 
نماینده عالی دولت در استان قزوین گفت: دستگاه‌های اجرایی استان هم به عنوان کسانی که بیشتر ین بار خدمت به مردم را به دوش داشته و اختیارات قانونی دارند باید از این ظرفیت استفاده کنند.
 
این مسئول تاکید کرد: با این همگرایی شاهد توفیقات در استان خواهیم بود و همه ما باید به مردم پاسخگو باشیم و در خصوص انتصابات هم تلاش بر این بوده که معطوف به داشته‌های و نیازهای استان باشد و صلاحیت، تجربه، دانش و نشاط و تحرک لازم در افراد برای ما در اولویت بوده است.
 
اعلایی افزود: نظام جمهوری اسلامی نظام پویا و روبه جلو است و باید مدیران بر این مبنا حرکت کنند و در حال حاضر هم آرامش و نشاط در استان نشات گرفته از مدیران شایسته است.
 
وی بیان کرد: همه  ما موظف هستیم که در جهاد تبیین شرکت کنیم و این تکلیف بر عهده همه ماست چراکه جهاد تبیین اولویت فعلی جامعه است که از همه مدیران استان درخواست دارم که این موضوع را پیگیری کنند چراکه یکی از ملاک‌های ما در سنجش مدیران است.
 
استاندار قزوین ابراز کرد: به مدیران هشدار می‌دهم که دقت کنند تحرکات کوچک منطقه ای منجر به تحریک مردم نشود چون شأن انقلابی ما باید حفظ شود.
 
این مسئول در پایان گفت: از موضوع کرونا نباید غافل شویم چون مجدد در حال جدی شدن است و تزریق دوز سوم واکسن باید تکمیل شود و در این زمینه ملاحظات بیشتری را داشته باشیم و کسانی که هنوز هیچکدام از دوزهای واکسن را تزریق نکرده‌اند باید به زودی اقدام کنند.
 
انتهای پیام/ ۱۳۰۰
 
 

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان