۱۶/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۶ پنجشنبه

صبح قزوین حوزه سرمایه‌گذاری و کارآفرینی در استان تقویت شود
کد خبر: ۳۵۸۳۸۸ تاریخ انتشار: ۱۴۰۱/۴/۱۵ ساعت: ۱۵:۱ ↗ لینک کوتاه

مدیرکل تعاون و رفاه اجتماعی استان:

حوزه سرمایه‌گذاری و کارآفرینی در استان تقویت شود

عین‌الله کشاورز ترک گفت: باید حوزه سرمایه‌گذاری و کارآفرینی را در استان قزوین تقویت کنیم چراکه در این دو بخش به خدمات توسعه کسب و کار توجهی نشده است.

حوزه سرمایه‌گذاری و کارآفرینی در استان تقویت شود

به گزارش خبرنگار اجتماعی صبح قزوین؛ عین‌الله کشاورزترک ظهر امروز در نشست هم‌اندیشی با کارفرمایان استان قزوین اظهار کرد: حوزه برنامه‌ریزی دارای اصول اساسی مانند شفافیت، مشارکت اقتصادی در حوزه تولید، توافق نظر و ایجاد چشم‌انداز و مسئولیت‌پذیری است.

وی با بیان اینکه شفافیت به معنای حرکت از وضع موجود به وضع مطلوب است، افزود: برای اینکه در تولید و کارآفرینی در شرایط فعلی به توسعه و تولید پایدار برسیم باید شفافیت را در دستور کار قرار دهیم.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان قزوین بیان کرد: نداشتن شفافیت لازم در برخی از شاخص‌ها یکی از آسیب‌های فضای اقتصادی استان است که همین شرایط کارفرمایان را با ریسک‌ها و تهدیدات جدی مواجه می‌کند.

حوزه سرمایه گذاری در استان تقویت شود

کشاورزترک تصریح کرد: در گام اول باید تلاشی از سوی نهادهای حاکمیتی مانند معاونت اقتصادی استانداری، اداره تعاون و تشکل‌های کارفرمایی برای تقویت فضای شفاف سازی در عرصه‌های سرمایه‌گذاری صورت بگیرد.

وی اذعان کرد: ایجاد فضای شفافیت در جامعه منجر به تقویت مشارکت اقتصادی و مسئولیت‌پذیری در جامعه می‌شود و این موضوع بر سایر موضوعات مانند ارتقاء صنعت و رشد تولید تاثیرگذار خواهد بود.

این مسئول یادآور شد: باید حوزه سرمایه‌گذاری و کارآفرینی را در استان قزوین تقویت کنیم چراکه در این دو بخش به نهاد خدمات توسعه کسب و کار توجهی نشده است.

کشاورزترک در پایان تصریح کرد: با بررسی سند آمایش و شاخص‌ها می‌توان دریافت بخش خصوصی در استان قزوین طی چهار دهه گذشته فعالیت مناسبی داشته است اما آماری از میزان ارائه تسهیلات آنها به بخش‌های صنعت و کشاورزی متناسب با تولید در دسترس نیست.

انتهای پیام/4006

 

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان