۱۶/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۶ پنجشنبه

صبح قزوین حل مشکلات مردم دغدغه اصلی سپاه است
کد خبر: ۳۵۸۳۷۳ تاریخ انتشار: ۱۴۰۱/۴/۱۴ ساعت: ۱۹:۲۲ ↗ لینک کوتاه

فرمانده سپاه صاحب‌الامر (عج) استان قزوین:

حل مشکلات مردم دغدغه اصلی سپاه است

سردار رستمعلی آتانی با بیان اینکه مطالبه‌گری به حق باید جزو اولویت‌های ما قرار بگیرد، گفت: درب سپاه به روی همه باز بوده، خود را از مردم می‌دانیم و حل مشکلات آنها دغدغه ما است.

حل مشکلات مردم دغدغه اصلی سپاه است
به گزارش خبرنگار اجتماعی صبح قزوین، سردار رستمعلی آتانی ظهر امروز در نشست صمیمی با مدیران و سردبیران رسانه استان قزوین که در سالن شهید پرویز سپاه صاحب‌الامر (عج) قزوین برگزار شد، اظهار کرد: بیش از یک سال و ۱۲ روز از مسئولیت بنده در سپاه می‌گذرد و این مدت جزو خاطرات شیرین و نقاط افتخارآفرین دوره خدمتم در ارتباط با رسانه‌ها بوده است.

وی با اشاره به ظرفیت‌های رسانه استان قزوین افزود: صداقت، دقت، هوشمندی و نقدهای منصفانه را در رسانه‌های استان لمس کردم؛ لازم است با این مولفه‌ها کنار مردم بوده و برای آنها افتخار آفرینی کنیم و باید از تمام ظرفیت‌های خود در این مسیر بهره‌مند شویم.

فرمانده سپاه صاحب‌الامر (عج) استان قزوین بیان کرد: لازم است کاری کنیم افرادی که بیرون از دایره خدمت مانده‌اند را وارد میدان کرده و برای شتاب‌گیری خدمت‌رسانی از فضای انقلاب اسلامی بهره‌مند شویم.

آتانی با بیان اینکه مطالبه‌گری به حق باید جزو اولویت‌های ما قرار بگیرد، یادآور شد: درب سپاه به روی همه باز بوده، خود را از مردم می‌دانیم و حل مشکلات آنها دغدغه ما است.

وی اذعان کرد: سپاه حمایت‌هایی را در حوزه‌های مختلف انجام داده و آورده این نهاد و خیرین تا به امروز برابر ۴۸۳ میلیارد تومان بوده است.

فرمانده سپاه صاحب‌الامر(عج) استان قزوین با اشاره به اوضاع اقتصادی کشور گفت: جراحی اقتصادی باید در گذشته انجام می‌شد اما به دلایل مختلف اجرایی نشد و امروز در دولت سیزدهم اجرایی شده است.

آتانی تصریح کرد: ما به موضوعات مهم استان از جمله معیشت مردم حساس هستیم و برای امنیت غذایی آنها برنامه داریم.

وی ادامه داد: خدمت‌گذاری به مردم را با اولویت‌بندی شروع کرده و حتی به مشارکت سایر ارگان‌ها مانند کمیته امداد و بهزیستی پرداختیم.

فرمانده سپاه صاحب‌الامر (عج) استان قزوین در پایان گفت: طبق برنامه‌ریزی در خرداد سال ۱۴۰۲، ۴۰۰ واحد مسکن محروم را تحویل خواهیم داد.

انتهای پیام/۴۰۰۶

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان