۱۷/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۷ جمعه

صبح قزوین واژگونی مینی بوس در جاده الموت شرقی ۲۱مصدوم برجای گذاشت
کد خبر: ۳۵۸۳۵۶ تاریخ انتشار: ۱۴۰۱/۴/۱۳ ساعت: ۱۲:۱۷ ↗ لینک کوتاه

رئیس اورژانس استان قزوین:

واژگونی مینی بوس در جاده الموت شرقی ۲۱مصدوم برجای گذاشت

دکتر سهیل سلطانی از مصدومیت ۲۱ نفر در حادثه واژگونی مینی بوس در مسیر الموت شرقی خبر داد.

واژگونی مینی بوس در جاده الموت شرقی ۲۱مصدوم برجای گذاشت
دکتر سهیل سلطانی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین؛ اظهار کرد: در ماموریتی که در ساعت ۰۶:۲۵امروز (دوشنبه) به مرکز فوریت‌های پزشکی استان قزوین اعلام شد خبر از واژگونی مینی بوس در مسیر الموت شرقی به روستای چاله می‌داد که به سرعت 5آمبولانس اورژانس به همراه اتوبوس لانس به محل حادثه اعزام شدند.

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان قزوین افزود: خوشبختانه این حادثه مصدوم بدحال نداشت که اقدامات درمانی توسط کارشناسان فوریت‌های پزشکی برای تمامی مصدومین انجام شد و ۲۱ مصدوم که در حادثه اعلام شده دچار تروما (ضربه) شده بودند نیز اقدامات درمانی برای تمامی آنها انجام شد.
این مسئول ادامه داد: ۱۶ مصدوم توسط آمبولانس پایگاه‌های کاسپین، زیباشهر ، زیباشهر۲، معلم کلایه تحویل اتوبوس آمبولانس شدند و پنج مصدوم توسط دو آمبولانس هلال احمر به بیمارستان‌های رجایی و رازی قزوین منتقل شدند.

وی بیان کرد: ۱۶ مصدوم به بیمارستان رجایی و ۵ مصدوم تحویل بیمارستان رازی شدند.

در ادامه اکبری نیا مدیر بیمارستان رجایی یادآور شد: اقدامات درمانی بلافاصله پس از تحویل مصدومین به بیمارستان رجایی آغاز گردید و با افزایش پرستاران در بخش اورژانس بیمارستان رجایی در کوتاه‌ترین زمان ممکن ۸ مصدوم این حادثه بستری شدند و 6 مصدوم حادثه به صورت سرپایی اقدامات درمانی دریافت کردند.

انتهای پیام/ 1300

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان