۱۱/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۱ شنبه

صبح قزوین ۱۴۰ دستگاه کولر آبی بین نیازمندان استان توزیع می‌شود
کد خبر: ۳۵۸۳۲۷ تاریخ انتشار: ۱۴۰۱/۴/۱۲ ساعت: ۸:۱۸ ↗ لینک کوتاه

معاون اجتماعی ستاد اجرایی فرمان امام (ره) در استان قزوین:

۱۴۰ دستگاه کولر آبی بین نیازمندان استان توزیع می‌شود

حجت‌الاسلام اصغر جهانشاهلو گفت: تعداد ۱۴۰ دستگاه کولر آبی ۴ هزار در سطح استان بین افراد کم برخوردار توسط گروه‌های جهادی و مساجد توزیع خواهد شد.

۱۴۰ دستگاه کولر آبی بین نیازمندان استان توزیع می‌شود
حجت‌الاسلام اصغر جهانشاهلو در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین؛ از اجرای دومین مرحله از طرح پویش لبخند احسان با هدف خدمت به مناطق کم برخوردار خبر داد و اظهار کرد: به همت بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) و با مشارکت پزشکان جهادی دومین مرحله از طرح پویش لبخند احسان به مناسبت عید غدیر در مناطق محروم و حاشیه شهر استان قزوین اجرا خواهد شد.

وی افزود: این پویش در مناطق محمودآباد، ناصرآباد، مهرگان و مناطق محروم شهرستان آبیک برگزار می‌شود که طی این طرح خدمات دندانپزشکی رایگان شامل کشیدن، ترمیم و پرکردن ارائه خواهد شد.

اجرای دومین مرحله از پویش لبخند احسان در مناطق کم برخوردار قزوین

معاون اجتماعی ستاد اجرایی فرمان امام (ره) در استان قزوین بیان کرد: پیش‌بینی شده است که در این مرحله به ۴۰۰ نفر از افراد کم برخوردار و نیازمندی که توسط گروه‌های جهادی خود منطقه شناسایی شدند خدمات دندانپزشکی رایگان ارائه شود.

جهانشاهلو همچنین از توزیع چند دستگاه کولر آبی تحت عنوان نسیم احسان در استان قزوین خبر داد و گفت: در این پویش که به همت بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) برگزار می‌شود؛ تعداد ۱۴۰ دستگاه کولر آبی ۴ هزار در سطح استان بین افراد کم برخوردار توسط گروه‌های جهادی و مساجد توزیع خواهد شد.

انتهای پیام/۱۰۰۳

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان