۱۰/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۳۱ جمعه

صبح قزوین ۱۵ گروه‌ جهادی دانشجویی استان قزوین در مناطق محروم فعال هستند
کد خبر: ۳۵۸۳۱۱ تاریخ انتشار: ۱۴۰۱/۴/۱۳ ساعت: ۱۳:۴۳ ↗ لینک کوتاه

مدیر عملیات جهادی بسیج دانشجویی استان قزوین:

۱۵ گروه‌ جهادی دانشجویی استان قزوین در مناطق محروم فعال هستند

بهمن حیدری گفت: در راستای اجرای طرح «عهد خدمت»، ۱۵ گروه جهادی در قالب سه قرارگاه دانشجویی در سه منطقه محروم استان الموت غربی، حاشیه شهر و کوهین با همکاری بسیج سازندگی استان فعالیت می‌‌کنند.

۱۵ گروه‌ جهادی دانشجویی استان قزوین در مناطق محروم فعال هستند
بهمن حیدری در گفت‌وگو با خبرنگاراجتماعی صبح قزوین؛ در تشریح فعالیت گروه‌های جهادی دانشجویان اظهار کرد: در راستای اجرای طرح «عهد خدمت»، ۱۵ گروه جهادی در قالب سه قرارگاه دانشجویی در سه منطقه محروم الموت غربی، حاشیه شهر و کوهین با همکاری بسیج سازندگی استان فعالیت می‌‌کنند.

وی افزود: ادامه طرح جهاد تربیتی دانشگاه فرهنگیان در قالب قرارگاه عهد خدمت خواهد بود.

مدیر عملیات جهادی بسیج دانشجویی استان قزوین بیان کرد: تشکیل قرارگاه جهادی خواهران در منطقه کوهین، قرارگاه عمرانی برادران در منطقه الموت غربی و قرارگاه پزشکی در منطقه الموت غربی و منطقه حاشیه شهر جزو برنامه‌های تابستان سال‌ جاری است.

حیدری با بیان اینکه قبل از اعزام، دوره رشد و توانمندسازی جهادگران به مدت سه روز برگزار می‌شود، تصریح کرد: طرح "عهد خدمت" از پانزدهم تیرماه با اعزام گروه جهادی بنیان مرصوص به منطقه الموت غربی و جهاد تربیتی دانشگاه فرهنگیان آغاز می‌شود و با اعزام موکب فرهنگی و پزشکی به مدت ۱۰ روز در ایام اربعین به کشور عراق پایان می‌یابد.

وی ابراز کرد: قرارگاه «عهد خدمت» بسیج دانشجویی از سوم فروردین ماه سال‌ جاری در سه منطقه آکوجان الموت غربی،کوهین و حاشیه شهر قزوین به مدت ۱۰ روز با مشارکت ۱۴ گروه جهادی در عید نوروز فعالیت خود را آغاز کرده است و این فعالیت‌ها همچنان ادامه دارد.

وی افزود: در روستای آکوجان منطقه الموت غربی، ساخت و مرمت خانه محروم و فعالیت‌های فرهنگی به همت گروه جهادی بنیان مرصوص و واکسیناسیون و معاینه دام و طیور به همت گروه جهادی دامپزشکی انجام شده است.

مدیر عملیات جهادی بسیج دانشجویی استان قزوین بیان کرد: دو گروه جهادی "بدون مرز" و "شکوفه سیب" در سه بازه زمانی با کمک ۳۰ نفر دندانپزشک خدمات دندانپزشکی رایگان را به خانواده‌های مددجو زندانی و کمیته امداد حاشیه شهر ارائه داده است.

حیدری گفت: گروه جهادی ثامن‌الائمه (ع) دانشگاه فرهنگیان در روستای آرشت با مرمت مدرسه روستا و انجام فعالیت‌های آموزشی و فرهنگی در قرارگاه عهد خدمت نوروز فعال بوده است.

وی ادامه داد: همچنین به همت گروه جهادی ثامن‌الائمه (ع) خواهران و برادران، طرح جهاد تربیتی با حضور ۱۲۰ نفر دانشجو معلم برای دانش‌آموزان جا مانده از تحصیل در فضای مجازی به مدت سه ماه در مناطق محروم سراسر استان اجرا شده است.

این مسئول در پایان گفت: قرارگاه عهد خدمت خواهران در نوروز با حضور ۹ گروه جهادی از دانشگاه‌های سراسر استان در بخش کوهین در زمینه‌های فرهنگی، تربیتی، آموزشی، مطالبه‌گری و پزشکی فعال بوده است.

انتهای پیام/4006

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان