۱۰/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۳۱ جمعه

صبح قزوین اختصاص بودجه یکهزار میلیاردی برای تکمیل پروژه‌های بیمارستانی در قزوین
کد خبر: ۳۵۸۳۰۷ تاریخ انتشار: ۱۴۰۱/۴/۱۱ ساعت: ۱۴:۳۰ ↗ لینک کوتاه

نماینده مردم قزوین در مجلس خبر داد

اختصاص بودجه یکهزار میلیاردی برای تکمیل پروژه‌های بیمارستانی در قزوین

فاطمه محمدبیگی گفت: بدون شک یکی از دلایل پایین بودن رتبه بودجه استان بحث تغییر دولت‌ها است، سال گذشته برای افزایش بودجه استان تلاش کردیم و رتبه آن ارتقاء پیدا کرد.

اختصاص بودجه یکهزار میلیاردی برای تکمیل پروژه‌های بیمارستانی در قزوین
به گزارش صبح قزوین؛ استان قزوین جزو استان‌هایی است که به لحاظ بودجه‌ای معمولا در انتهای جدول قرار می‌گیرد؛ کسب ردیف 29 بودجه توسط استان قزوین سوژه داغ فعالان شبکه‌های اجتماعی شده است؛ باید گفت علی رغم اینکه قزوین در جوار پایتخت قرار گرفته اما متاسفانه از محرومیت‌های جدی در حوزه‌های بهداشت و درمان، اقتصاد، کشاورزی، فرهنگی و صنعتی رنج می‌برد و می‌طلبد مسئولین برای افزایش بودجه استان و جذب بودجه‌های ملی تلاش بیشتری داشته باشند.

فاطمه محمدبیگی در گفت‌وگوی اختصاصی با خبرنگار اقتصادی صبح قزوین، با اشاره به وضعیت ردیف بودجه استان اظهار کرد: خوشبختانه در مجلس تلاش‌های زیادی برای بودجه انجام شده به طوری که برای بیمارستان 700تختخوابی در قزوین، یکهزار و 500 میلیارد تومان به دولت پیشنهاد دادیم که اکنون یکهزار میلیارد تومان به این پروژه تخصیص یافته در حالی که این رقم جزو بودجه‌ مصوب استان در مجلس محسوب نمی‌شود.

وی افزود: مولفه‌های مختلفی برای بودجه داریم و بودجه فعلی استان که در ردیف 29 قرار دارد نیز بودجه‌ای است که سازمان برنامه و بودجه به خود استانداری‌ها تخصیص می‌دهد و در شورای برنامه‌ریزی استان تقسیم می‌شود.

نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس ادامه داد: بدون شک یکی از دلایل پایین بودن رتبه بودجه استان بحث تغییر دولت‌ها است در صورتی که نمایندگان استان در سال گذشته برای ارتقاء بودجه تلاش کردند.

بودجه‌های خوبی برای پروژه‌های ملی استان جذب شده است

این نماینده مجلس ادامه داد: باتوجه به اینکه تیم دولت تازه در عرصه حضور پیدا کرده‌اند و از طرفی تغییراتی که در سازمان برنامه و بودجه و در استان اتفاق افتاده موجب شده تا ردیف بودجه استان مطلوب نباشد، از این رو نیازمند این هستیم که زمان بدهیم تا مدیران جدید به مسائل اشراف پیدا کنند.

محمدبیگی تصریح کرد: پیگیری‌هایی که از طرف مجلس برای رشد بودجه انجام شده بیشتر از قبل بوده و فقط اگر بودجه یکهزار میلیارد تومانی بیمارستان 700 را به آن اضافه کنیم بدون شک سقف بودجه استان بالا خواهد بود.

وی ابراز کرد: کسب ردیف 29 بودجه استان صرفا مربوط به بودجه ملی است و از ردیف‌های دستگاهی مثل علوم پزشکی و اداراتی که مجزا از وزارتخانه‌ها اخد اعتبار می‌کنند توانستیم رتبه خوبی کسب کردیم.

نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس در پایان گفت: فقط برای آب آبیک 23برابر اعتبار دریافت کردیم که بسیاری از آن با تلاش مسئولین بوده و اگر این اعتبارات به بودجه استان اضافه شود شاهد رقم بالایی خواهیم بود.

انتهای پیام/ 1300  

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان