۱۰/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۳۱ جمعه

صبح قزوین عقب ماندن یا جلو افتادن از ولی‌فقیه، سبب گمراهی مطالبه‌گران خواهد شد
کد خبر: ۳۵۸۳۰۱ نویسنده: رقیه کشاورز تاریخ انتشار: ۱۴۰۱/۴/۹ ساعت: ۱۷:۳۰ ↗ لینک کوتاه

نماینده ولی فقیه در استان قزوین:

عقب ماندن یا جلو افتادن از ولی‌فقیه، سبب گمراهی مطالبه‌گران خواهد شد

آیت‌الله عبدالکریم عابدینی گفت: امامت از اصول عدالت‌ورزی است؛ مطالبه‌گران مردمی باید با امام امت و ولی‌فقیه همراه و هماهنگ باشند و با اتحاد و هم‌افزایی در راستای امیدآفرینی و رفع مشکلات مردم تلاش کنند.

عقب ماندن یا جلو افتادن از ولی‌فقیه، سبب گمراهی مطالبه‌گران خواهد شد
به گزارش خبرنگار اجتماعی صبح قزوین، آیت‌الله عبدالکریم عابدینی در نشست فصلی دبیران مجامع مطالبه‌گران مردمی که بعد از ظهر امروز در سالن اجتماعات باغستان قزوین برگزار شد، اظهار کرد: براساس بیانیات ائمه اطهار(ع)، مقاومت در جایی ارزشمند است که مبنای قرآنی داشته باشد؛ شهید حاج قاسم این حقیقت را درک و به واسطه آن مورد لطف و عنایت خداوند قرار گرفت.

وی افزود: پیامبر گرامی‌ می‌‌فرماید《هرکه قرآن را پیشوای خود قرار دهد قرآن او را تا بهشت رهبری می‌کند و کسی که به آن پشت کند او را به سمت جهنم می‌راند؛ مطالبات انسان برای برقراری عدالت با تکیه بر این سخن پیامبر باید ریشه قرآنی داشته باشد.

نماینده ولی فقیه در استان قزوین گفت: امامت از اصول عدالت‌ورزی است؛ مطالبه‌گران مردمی باید با امام امت و ولی‌فقیه همراه و هماهنگ باشند و با اتحاد و هم‌افزایی در راستای امیدآفرینی و رفع مشکلات مردم تلاش کنند.

تحقق احیای عدالت نیازمند مشارکت مردمی است

آیت‌الله عابدینی ابزار کرد: باید در مطالبه‌گری مردم را پای کار آورده و از ظرفیت آنها استفاده کنیم چراکه تجربه نشان داده در عرصه‌هایی مانند جنگ‌ تحمیلی هر کجا که مشارکت مردم بیشتر بوده همان جا نقطه عطف انقلاب خواهد بود.

امام‌ جمعه قزوین با تاکید به مردمی شدن روند عدالت خواهی ابزار کرد: انقلاب اسلامی و کشور در دوران دفاع مقدس به واسطه همین حضور مردم پیروز شد؛ در جایی که عدالت‌خواهی مردمی شد بدون شک مسیر هموارتر می‌شود؛ اگر مردم در عرصه مطالبه‌گری و عدالت خواهی حضور داشته باشند کار دستگاه قضا در برخورد با فساد راحت‌تر می‌شود.

عابدینی گفت: لازم است خطر فساد را بشناسیم؛ فساد تر و خشک را با هم‌ می‌سوزاد و صدمات سهمگینی به جامعه می‌زند.

وی اذعان کرد: مطالبه‌گران، قرآن را الگوی عدالت و مطالبه‌گری قرار دهند؛ باید تلاش کنیم با آهنگ قرآنی در مسیر ائمه اطهار حرکت و تلاش کنیم.

امام جمعه قزوین گفت: عدم رسیدگی به ماجرای زمین‌های خریداری شده و واگذاری آنها به مردم در استان، اعتماد آنها را سلب می‌کند؛ گاهی ترک فعل‌هایی صورت می‌گیرد که لازم است اجرای آن براساس منویات رهبری و در کنار حق و عدالت باشد.

عابدینی ضمن تاکید به اقامه نماز در مساجد براساس دستورات الهی تصریح کرد: اقامه نماز در این اماکن مقدس انسان را از فساد و منکر باز می‌دارد؛ امامان جماعت باید با حضور در عرصه پرچم‌دار حق و ایمان باشند.

انتهای پیام/۴۰۰۶

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان