۱۸/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۰۹ پنجشنبه

صبح قزوین استان قزوین پایلوت انرژی‌های نو می‌شود
کد خبر: ۳۵۸۲۹۳ تاریخ انتشار: ۱۴۰۱/۴/۹ ساعت: ۹:۵۱ ↗ لینک کوتاه

نماینده مردم قزوین در مجلس:

استان قزوین پایلوت انرژی‌های نو می‌شود

فاطمه محمدبیگی گفت: : این نوید را می‌دهیم که استان قزوین پایلوت انرژی‌های نو خواهد شد و شاهد اقدامات فوق‌العاده خواهیم بود.

استان قزوین پایلوت انرژی‌های نو می‌شود
به گزارش خبرنگار اجتماعی صبح قزوین؛ فاطمه محمدبیگی در نشست تخصصی جهادگران فعال عرصه انرژی که صبح امروز در سالن جلسات شهید مطهری سپاه ناحیه امام حسن(ع) قزوین برگزار شد، اظهار کرد: مجمع بسیج در استان و کشور تفاهم‌نامه‌ای با وزارت نیرو منعقد کرده است تا موضوعات مربوط به مصرف انرژی در جلسات تخصصی این مجمع مطرح شود.

وی افزود: جهادگران به دلیل ماهیت فعالیتی که دارند می‌توانند نقش موثری در صرفه‌جویی و مصرف بهینه انرژی داشته باشند.

نماینده مردم قزوین در مجلس ادامه داد: شرایط بغرنجی که در حال حاضر با آن مواجه هستیم به علت مشکلات مدیریتی در وزارتخانه‌ها در دهه اخیر بود که کم کاری‌های صورت گرفته به راحتی جبران پذیر نیست.

این مسئول عنوان کرد: کم کاری‌های صورت گرفته منجر به این شده که تقاضاها به صورت فنر فشرده دربیاید که باعث کاهش سرمایه‌های اجتماعی شده است.

محمدبیگی تصریح کرد: مجمع نخبگان باید در حیطه همفکری و ارائه راهکار برای صرفه‌جویی و مصرف بهینه انرژی ورود یابد چه بسا که راهکارهای ارائه شده در استان در سطح کشور هم راهگشا خواهد بود.

وی تصریح کرد: تقاضا داریم که مجمع نخبگان استان با دید جهادی و تخصصی در این حیطه ورود یابد تا در نهضت مدیریت نخبگانی کشور و حفظ سرمایه‌های اجتماعی سهیم باشیم.

وی در پایان تصریح کرد: این نوید را می‌دهیم که استان قزوین پایلوت انرژی‌های نو خواهد شد و شاهد اقدامات فوق‌العاده خواهیم بود.

انتهای پیام/ ۱۳۰۰

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان