۱۶/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۶ پنجشنبه

صبح قزوین دامپزشکی قزوین به دور از ملاحظات سیاسی در راستای سلامت مردم تلاش می‌کند
کد خبر: ۳۵۸۲۴۶ تاریخ انتشار: ۱۴۰۱/۴/۶ ساعت: ۱۶:۴۵ ↗ لینک کوتاه

رئیس جهاد کشاورزی استان قزوین:

دامپزشکی قزوین به دور از ملاحظات سیاسی در راستای سلامت مردم تلاش می‌کند

رضا افلاطونی: جهاد کشاورزی و دامپزشکی از دستگاه‌های فنی و متخصصی هستند که تامین سلامت غذای مردم را برعهده دارد؛ نباید ملاحظات سیاسی و مدیریتی این مهم را به مخاطره بیندازد.  

دامپزشکی قزوین به دور از ملاحظات سیاسی در راستای سلامت مردم تلاش می‌کند
به گزارش خبرنگار اجتماعی صبح قزوین، رضا افلاطونی در آیین تکریم و معارفه مدیرکل دامپزشکی استان قزوین که ظهر امروز(دوشنبه) در سالن اجتماعات جهاد کشاورزی قزوین برگزار شد، اظهار کرد: جابه‌جایی افراد در مسئولیت‌ها یکی از اصول اداری است که از دیرباز انجام شده و موجب تزریق یک انرژی جدید و ایجاد تحول و تغییر رو به رشد در تشکیلات اداری می‌شود.

وی با قدردانی از زحمات مدیرکل سابق دامپزشکی استان افزود: برای مدیرکل جدید این اداره که از مدیران جوان مجموعه دامپزشکی و فرزند شهید هستند، آرزوی توفیق داریم.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین تصریح کرد: جهاد کشاورزی متولی امنیت زیستی و غذایی کشور است و در این چرخه اهمیت کار سازمان دامپزشکی کشور و به ویژه ادارات کل در استان‌ها مهم و حساس بوده و همه زنجیره تولید مواد غذایی را تحت‌الشعاع قرار می‌دهد.  

وی بیان کرد: مردم به اعتماد و اعتبار وجود دامپزشکان و کارشناسان بهداشت، مواد غذایی را از بازار و تولیدکننده تهیه خریداری و وجود مهر دامپزشکی روی محصولات یک امنیت خاطر در مصرف‌کننده ایجاد می‌کند؛ باید از این مهر به عنوان یک امانت به درستی و شایستگی استفاده کنیم.  

نباید به دلیل ملاحظات سیاسی یا مدیریتی سلامت مردم را به مخاطره اندازیم 

افلاطونی عنوان کرد: سازمان جهاد کشاورزی و به خصوص حوزه دامپزشکی، دستگاهی تمام فنی و تخصصی بوده که سلامت غذایی مردم را تضمین می‌کنند لذا هیچ موضوعی نباید وارد حیطه مباحث امنیت و سلامت غذایی شود و اینطور نباشد که ملاحظات سیاسی و مدیریتی را مدنظر قرار داده و سلامت مردم را به مخاطره اندازیم.

وی تاکید کرد: سلامت محصولات غذایی برای دولت و دستگاه‌های نظارتی بسیار حائز اهمیت بوده و در حقیقت جزو سیاست‌های اصولی دولت و مورد تاکید وزارتخانه نیز است.

 رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین گفت: تقاضا داریم همه فعالان بخش به ویژه دامپزشکان مباحث فنی و تخصصی خود را فدای هیچ چیز دیگر در حوزه دامپزشکی نکنند.

وی عنوان کرد: موضوع دیگر بحث یکپارچگی مجموعه بخش کشاورزی است و ما در حوزه‌های مختلف دام و طیور، آبزیان، زراعت، باغبانی و سایر موارد مرتبط با کشاورزی باید برای بهبود معیشت و زندگی مردم یعنی از تولیدکننده، توزیع کننده تا مصرف کننده یکپارچه و متحد باشیم.

افلاطونی در پایان خاطرنشان کرد: ما مسئولیت تولید، توزیع و نظارت بر محصول و تامین مواد غذایی مردم را برعهده داریم.

  انتهای پیام/۷۰۰۳

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان