۱۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۱۰ جمعه

صبح قزوین اقدامات تفرقه افکنانه رسانه‌های بیگانه ابتر خواهد ماند
کد خبر: ۳۵۸۱۳۳ تاریخ انتشار: ۱۴۰۱/۳/۲۹ ساعت: ۲۲:۲۶ ↗ لینک کوتاه

شهردار قزوین:

اقدامات تفرقه افکنانه رسانه‌های بیگانه ابتر خواهد ماند

مهدی صباغی شهردار قزوین در پی انتشار برخی مطالب و ادعاهای تفرقه افکنانه توسط رسانه‌های معاند، در یادداشتی به بررسی ابعاد این اقدام کینه‌جویانه پرداخت.

اقدامات تفرقه افکنانه رسانه‌های بیگانه ابتر خواهد ماند

به گزارش صبح قزوین ، مهدی صباغی شهردار قزوین در پی انتشار برخی مطالب و ادعاهای تفرقه افکنانه در رسانه‌های معاند، در یادداشتی نوشت: 

بسم الله الرحمن الرحیم

سخنی کوتاه با مردم شهرم

یا أَیُّهَا الَّذِینَ آمَنُوا اتَّقُوا اللَّهَ وَ قُولُوا قَوْلًا سَدِیداً/ قرآن، احزاب، 70 

چقدر شیرین و گوارا است کلام خداوند و امر او به مؤمنان که استوار و درست سخن بگویید. سخن گفتن و بیان صادقانه با مردم چه بسا برای مسئولین و آنانی که میز خدمتی را در اختیار دارند لازم و ضروری است.

در گذشته رسانه‌های بیگانه تلاش بسیاری برای ایجاد نفاق و تفرقه در میان مردم و مسئولین کشور داشتند (به نحوی که بارها رهبر عظیم الشأن پیرامون آن هشدارهایی به مردم و مسئولین نیز دادند). امروز به وضوح می‌بینیم این دست تلاش‌ها برای ناامید کردن مردم و نیز ایجاد تفرقه میان مردم، مسئولین، نهادها و دستگاه‌ها شدت گرفته است و تلاش‌های مذبوحانه‌ای صورت می‌گیرد تا اینگونه القا کند که تمرکز خادمان مردم بجای امور ایشان به اختلاف و تفرقه است. 

براساس باورهایی که داشتم و دارم، از آغازین روزهای انقلاب عزیز اسلامی، لباس سربازی امام روح‌الله(ره) را برتن کردم و به سپاه پاسداران انقلاب اسلامی پیوستم. نهاد انقلابی و درخت باروری که نهال آن به دستان امام امت(ره) غرس شد و همواره در مسیر پاسداری از انقلاب در تمامی مرزهای قابل تصور، کالجبل الراسخ ایستاده و استوار به پیش می‌رود.

این شجرۀ طیبه در دوران دفاع مقدس، در دفاع از حرم و در عرصۀ امنیت ملی شهدای گرانقدری را تقدیم کرد، در خون غلطید اما پرچم اسلام و انقلاب را افراشته نگاه داشت و امروز نیز علاوه بر آن در روزگار سخت تحریم‌های ظالمانه در عرصه‌های مختلف یاریگر دولت و ملت ایران و تفسیر ملموس آیۀ «وَأَعِدّوا لَهُم مَا استَطَعتُم مِن قُوَّةٍ وَمِن رِباطِ الخَیلِ تُرهِبونَ بِهِ عَدُوَّ اللَّهِ وَعَدُوَّکُم» است. 

و چقدر ساده اندیشند کسانی که تصور می‌کنند با شایعه و اتهام می‌توانند دست‌های برادری نهادهای خدمتگزار مردم را از دستان هم جدا کنند. 

شهرداری و شورای اسلامی شهر قزوین، همواره در مسیر خدمت‌رسانی به مردم، حل مشکلات و گره‌های شهر و پیش‌برد امور مدیریت شهری با هدفی مشترک و کلامی واحد حرکت می‌کنند و در این مسیر همکاری و تعامل با نهادهای انقلابی و دستگاه‌های اجرایی لازم و ملزوم یکدیگر هستند. 

تمام عزم ما در مدیریت شهری و برادران و خواهران گرامی‌مان در شورای اسلامی شهر قزوین در سال جاری بر هدف مهمی متمرکز شده و آن اتمام پروژه‌های بزرگ و نیمه تمام شهر است و هیچ چیز نمی‌تواند ما را از این مسیر تا رسیدن به نتیجه و هدف دور کند. 

بدیهی است در این مسیر و با حرکت مؤثری که اتفاق افتاده است، رسانه‌های بیگانه نیز سعی در تخریب و توسل به ابزار اتهام و شایعه و ایجاد تفرقه داشته باشند. مهم این است که مردم عزیزمان بدانند ما در کنار یکدیگر ایستاده‌ایم تا همانند دوران دفاع مقدس که با جان از این کشور و انقلاب عزیز دفاع کردیم، این بار در سنگر سازندگی، عمران و آبادانی میهن‌مان و شهر عزیزمان قزوین جانفشانی کنیم و از تمام توان مایه بگذاریم و از جان و مال و آبروی خود هزینه کنیم که این شهر به سمت پیشرفت و تعالی حرکت کند. 

ان‌شاالله که آنچه مرضی رضای خداوند است حاصل گردد.

والسلام

انتهای پیام/

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان