۱۴/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۴ سه شنبه

صبح قزوین رمزگشایی از اصرار اصلاح طلبان بر یک کلیدواژه خاص
کد خبر: ۳۵۸۱۲۹ تاریخ انتشار: ۱۴۰۱/۳/۲۹ ساعت: ۱۷:۵۵ ↗ لینک کوتاه

منفور مردم، محبوب اصلاحات

رمزگشایی از اصرار اصلاح طلبان بر یک کلیدواژه خاص/ ماجرا چیست؟

به تازگی و درپی همان سیاست شکست خورده فشار برای تسلیم، قطعنامه ای علیه ایران در شورای حکام آژانس بین الملی انرژی اتمی تصویب شد.

رمزگشایی از اصرار اصلاح طلبان بر یک کلیدواژه خاص
 
به گزارش سرویس سیاسی صبح قزوین ؛خواه یا ناخواه، عمد یا غیر عمد، از روی علاقه یا به ناچار، اصلاح طلبان خود را با کلیدواژه ای به نام «اسرائیل» گره زده‌اند.

به این موارد دقت کنید:

یک: در زمان مذاکرات برجام و بعد از آن، اصلاح طلبان مستمرا به منتقدان این قرارداد پرخسارت با عنوان «همسویی با رژیم صهیونیستی» حمله می‌کردند. چراکه در ظاهر و در یک بازی فریبکارانه، صهیونیست ها مخالف برجام بودند. این در حالی بود که به اعتراف خود آمریکایی ها از جمله "ماری هارف"، سخنگوی وقت وزارت خارجه آمریکا، این کشور به‌ طور مستمر اسرائیل را در جریان محتوای محرمانه و ریز مذاکرات قرار می داد. چندی بعد هم نخست وزیر رژیم صهیونیستی از موافقت این رژیم با برجام از همان ابتدای کار سخن گفت.

دو: با آغاز دولت سیزدهم و سکان داری آیت الله رئیسی، دور جدیدی از مذاکرات برای رفع تحریم ها که در دولت روحانی به جایی نرسیده بود، شکل گرفت. نکته قابل توجه در آن مقطع این بود که چندین چهره اصلاح طلب در رسانه های این جریان مستقیما بحث تضمین امنیت رژیم صهیونیستی را به عنوان شرط توافق هسته ای و رفع تحریم ها مطرح کردند!

سه: به تازگی و درپی همان سیاست شکست خورده فشار برای تسلیم، قطعنامه ای علیه ایران در شورای حکام آژانس بین الملی انرژی اتمی تصویب شد. بعد از واکنش قاطعانه ایران به قطعنامه شورای حکام که با کارشکنی آژانس و فشار غربی ها و رژیم صهیونیستی صورت گرفت، صدای اصلاح طلبان به مخالفت با اقدام قاطع ایران و هشدار به افتادن ایران در مسیر اشتباه بلند شد! حال امروز روزنامه آرمان در تیتر اصلی خود بدون اشاره به رفتار متاثر از اسرائیل آژانس، از قول کارشناس حامی برجام نوشته است که «تنش ایران با آژانس به سود اسرائیل است»!

چهار: در ایام فتنه سال 88 اصلاح طلبان از سوی سران رژیم صیهونیستی به عنوان خط مقدم این رژیم در مبارزه با نظام جمهوری اسلامی معرفی شدند و البته که واکنشی هم از سوی اصلاح طلبان شنیده نشد! تامل در مفاهیم سه بند فوق یعنی «بازی با اسم این رژیم برای تخریب مخالفان جهت تحمیل یک قرارداد پرخسارت»، «نگرانی از بابت امنیت این رژیم غاصب در پوشش دلسوزی برای رفع تحریم ها» و حال «توصیه به سکوت و انفعال به دلیل ظاهرا هوشمندانه‌ی بازی نکردن در پازل این رژیم» می تواند به جمله ابتدایی این بند معنای دیگری ببخشد. مورد دیگری که باعث تقریب بیشتر این مفهوم به ذهن شود، تقلاهای اصلاح طلبان برای انصراف مسئولان کشور از انتقام خون شهدای تروری است که در سال های اخیر توسط موساد با همکاری سیا به شهادت رسیدند.

انتهای پیام/1404

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان